پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه گسترش

وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های شمالی در آخرین تعطیلات تابستانی مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس به ابعاد وحشتناک حضور افغان‌ها که به گفته او بین 5 تا 8 میلیون نفر هستند اشاره کرد سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی به ابعاد وحشتناک حضور افغان‌ها که به گفته او بین 5 تا 8 میلیون نفر هستند اشاره کرد و هشدار داد افغانی‌ها به کلیددار خانه‌های ایرانی تبدیل شده‌اند. تذکر این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.

وب‌گاه ورزش سه

یک مربی و چهار بازیکن از همراهی تیم‌های خود در هفته پنجم لیگ برتر محروم هستند.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جنایتی که رژیم صهیونیستی روز گذشته مرتکب شد به دلیل نیروی قوی و توانمند نیروهای حزب الله بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نواحی همراه با گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ چهارشنبه (28 شهریورماه) در گیلان، نیمه غربی مازندران، شمال شرق سمنان، جنوب غرب خراسان شمالی و مناطق مرکزی اردبیل، پنج‌شنبه (29 شهریورماه) در گیلان، نیمه شمالی آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی،...

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 10 از جمع‌آوری شبکه آب‌های سطحی، بهسازی و مرمت کانیوها در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: میادین و بازار‌های میوه و تره بار از روز یکشنبه اول مهر ماه ساعت 8 تا 13 و 14.30 الی 19.30 فعال هستند. بر اساس این اطلاعیه میادین و بازار‌های میوه و تره بار جمعه‌ها و ایام تعطیل نیز از ساعت 8 تا 13 فعال هستند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم تهران با بیان اینکه اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در لبنان از مصادیق اقدام به کشتار دسته جمعی است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به نوشته اوراسیا ریویو، پویایی‌های ژئوپلیتیکی در قفقاز جنوبی دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. آذربایجان خود را به عنوان یک بازیگر مرکزی قرار داده و باکو کانون اراده سیاسی در منطقه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلامی تصریح کرد: پیش‌سازهای مواد مخدر در کارگاه‌های زیر زمینی به متادون تبدیل می‌شود. از سال گذشته به‌صورت داروهای متادون در جامعه به‌صورت زیاد نشت پیدا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس تحلیل‌ها، بازار ارز همچنان در حالت فشردگی قیمتی قرار دارد و نوسانات شدیدتر در آینده نزدیک محتمل است و باید دید اسکناس آمریکایی سرانجام چه مسیری را در پیش خواهد گرفت؟ قیمت دلار امروز با افزایش پلکانی در میانه کانال پایانی کریدور پنجم بازگشایی شد. برخی از معامله‌گران این رشد قیمت را متاثر از سقف‌شکنی قیمت اونس جهانی طلا و شناسایی فرصت خرید می‌دانند. به نظر می‌رسد دلار در محدوده‌ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی به برخی استان ها نسبت به تشدید بارش ها و احتمال سیل هشدار داد.

وب‌گاه الف

فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پنجم لیگ برتر را اعلام کرد و همچنین 4 بازی با حضور سیستم داور ویدئویی VAR برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه 10 تهران گفت: اجرای طرح الگوی خدمت در سطح منطقه در 4 محور خیابان‌های جمهوری اسلامی، رودکی، آذربایجان و شهید عرب با عملیات‌های تعریف شده در قالب پیاده راه سازی، روکش مکانیزه و دستی آسفالت، مرمت کانیو و.. در شش ماهه نخست سال 1403 انجام شد. شهردار منطقه 10 در تشریح این اقدامات اظهار داشت: اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان...

وب‌گاه گسترش

بازار مسکن همچنان رکود قابل توجهی را تجربه می کند و حجم معاملات در هفته‌های اخیر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. نرخ خانه‌ها تغییرات چشمگیری نداشته و ثبات نسبی در بازار برقرار است. در این گزارش، آخرین قیمت آپارتمان‌های نوساز تهران در تاریخ 28 شهریور را می‌توانید مشاهده کنید. با ما همراه باشید.