پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی به قم بازمیگردند و در آنجا سکونت میکنند. آیت الله محمد یزدی که در آن زمان در قم زندگی میکرد، داستان اینکه چطور محل زندگی رهبر کبیر انقلاب در قم تعیین میشود را بیان کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

کاربران خبرآنلاین در یک نظرسنجی، به تصویری از مسعود پزشکیان در کنار شعار خود در زمان انتخابات که گفته بود «گردنم را در گرو وعده هایم می گذارم» واکنش نشان دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک جوان 28 ساله سلماسی به دلیل برخورد صاعقه درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیون در روزهای میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته دفاع‌مقدس فیلم‌هایی را تدارک دیده که روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه 55 آنلاین

افسانه بایگان، بازیگر ایرانی، که پیشتر به اتهام «انتشار تصاویر مبتذل» به جزای نقدی، ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی و منع خروج از کشور محکوم شده بود، در دادگاه تجدیدنظر استان تهران تبرئه شد. دادگاه اعلام کرد که قرار دادن عکس‌های خصوصی در صفحات شخصی شبکه‌های مجازی به معنای انتشار عمومی نیست و قصد مجرمانه‌ای از سوی او اثبات نشده است. بر این اساس، حکم قبلی نقض و بایگان از تمامی اتهامات مطروحه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی سخنان رئیس‌جمهور در نشست اخیر با جمعی از اصحاب رسانه به برخی از تحلیلگران این سیگنال را مخابره کرده که ایران آماده شروع مجدد مذاکرات با غرب است. البته ردپای این تحلیل هنوز به بازار ارز نرسیده و شاخص‌ها درحال سپری کردن روزهای کم‌نوسان خود هستند. اما آیا سیگنال مذاکرات هنوز می‌تواند بر روند معاملات غیررسمی ارز تاثیر بگذارد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله تروریستی عصر روز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به پیجر‌های مورد استفاده هزاران نفر در لبنان و سوریه، واکنش مقامات ایران را درپی داشت. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری با اشاره به جنایت روز گذشته در لبنان، چنین رخدادی را مایه شرمساری کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکایی‌ها دانست و گفت: استفاده از ابزارهایی که برای رفاه بشر ساخته شده‌اند، به عنوان ابزار ترور اوج جنایت‌پیشگی است. محمدباقر قالیباف،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو هفته پس از ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، رهبر انقلاب اسلامی در مراسمی هدف دشمن از جنگ روانی در عرصه نظامی را ایجاد ترس و عقب نشینی خواندند و گفتند: «به تعبیر قرآن کریم، عقب نشینی غیرتاکتیکی در هر میدانی چه عرصه نظامی و چه میدان های سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی، غضب الهی را به دنبال دارد.» این سخنان ایشان در دیدار با دست اندرکاران ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه...

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد شیرزاد گفت: جماعت کوچکی با چند میلیون رای و مثلاً چند هزار نفر نیروی به اصطلاح نخبگان سیاسی هستند که می‌خواهند کشور را اداره کنند. اما تجربه اداره کشور نشان می‌دهد که آن پروژه خالص‌سازی که مدنظر آقایان بود، جواب نداد. من فکر می‌کنم پدیده بسیار مهم این است که بسیاری از بزرگان و دلسوزان نظام به این تفکرات انحصارطلبانه شک کردند و نمی‌خواهند اجازه بدهند سرنوشت مردم و کشور به دست این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه پیشنهاد وزارت خارجه این کشور درباره شرایط معاهده مشارکت راهبردی ایران و روسیه را پذیرفت و با امضای آن موافقت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین پیشنهاد وزارت خارجه روسیه درباره شرایط معاهده مشارکت راهبردی ایران و روسیه را پذیرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت ریال عمان در معاملات امروز بازار ارز تهران برای دومین روز متوالی کاهش بیشتر از هزار تومان را تجربه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید ادعا کرد ایالات متحده آمریکا در انفجارهای روز گذشته یا امروز در لبنان دخالتی نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز همچنین قیمت درهم امارات در جریان مبادلات ارزی انجام شده در بازار ارز تهران، عقب نشینی کرده است و نسبت به روز گذشته 16241 تومان نرخ گذاری شد. هر درهم افت ارزش 125 تومانی را تجربه کرد.