پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

تهران

تهران

خبرگزاری تسنیم

تهران در بخش نوآوری جایزه جهانی نوآوری2024 مسکو، حائز رتبه برتر شد.

خبرگزاری تسنیم

بنا بر اعلام شهرداری تهران؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی ساعت طرح ترافیک تغییر نمی‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

"علی زندی فر" روز پنجشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزاد راه تهران - شمال حدفاصل تونل های 17، 18 و البرز سنگین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی عروس و داماد جوان در مراسم پاتختی حالشان بد شد و عروس خانم به کام مرگ رفت، تحقیقات برای کشف اسرار این حادثه آغاز شد و حالا نتایج به‌دست آمده از سوی پزشکی قانونی باعث دستگیری دختر و پسری آشنا شده است وقتی عروس و داماد جوان در مراسم پاتختی حالشان بد شد و عروس خانم به کام مرگ رفت، تحقیقات برای کشف اسرار این حادثه آغاز شد و حالا نتایج به‌دست آمده از سوی پزشکی قانونی باعث دستگیری دختر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

انتقال پایتخت پدیده‌ای شده است که در شروع دولت‌ها در ایران تکرار شده و سپس به فراموشی می‌گراید. نخستین‌بار این موضوع در دولت مهندس موسوی به‌طور جدی مطرح شد و چند مکان از جمله اطراف شهر تفرش مکان‌یابی گردید، ولی به علت ناتوانی مالی دولت و دلایل فنی مختلف متوقف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افتصادنیوز: عضو شورای شهر تهران گفت: تعدادی از بیمارستان‌ها در لیست ساختمان‌های پرخطر شهر تهران قرار دارند و باید نسبت به رفع خطر از این ساختمان‌ها اقدام شود

وب‌گاه فرارو

زمانی مدارس دولتی با آن حیاط‌های بزرگ و خالی، آب‌خوری‌های سیمانی، نیمکت‌های سه‌نفره، تخته‌سیاه و گچ‌های سفید و زرد با کلاس‌های بی‌روح و پنجره ایمن‌شده با نرده‌های آهنی، یکه‌تاز آموزش‌وپرورش در دهه 60 بودند. این مدارس همواره با نقدهای فراوانی روبه‌رو می‌شدند، اما یک حسن داشتند: مقید به اصل 30 قانون اساسی بودند که بر مبنای آن «دولت موظف است، وسایل آموزش‌وپرورش رایگان را برای همه ملت تا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضیاییان درباره پیش‌بینی شرایط جوی مناطق کوهستانی کشور طی جمعه و شنبه (30 و 31 شهریور) گفت: شدت بارش‌ها برای ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی پیش‌بینی شده است و برای ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و ارتفاعات شمال شرق، وزش باد شدید و افزایش ابر مورد انتظار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گلشنی از رایگان بودن دو هفته‌ای بلیت مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان خبر داد و گفت: ساعت طرح ترافیک تغییر نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عملکرد ضعیف زاکانی در جایگاه شهردار پایتخت و بکارگیری افراد غیرمتخصص در سمت‌های حساس مدیریت شهری، مبحث برکناری از این سمت را دوباره به یکی از موضوعات مهم مدیریت شهری تهران تبدیل کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

فردا این بازی را خواهید دید: نساجی مازندران - استقلال تهران.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی‌ها از روند بازار سیمان، از آرامش قیمت‌ها حکایت دارد.