جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وکیل مدافع فائزه هاشمی از آزادی مشروط موکلش خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

رضا درویش از ارسال نامه این باشگاه برای میزبانی در ورزشگاه امام رضا مشهد خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وکیل مدافع فائزه هاشمی از آزادی مشروط موکلش خبر داد.

خبرگزاری مهر

وکیل مدافع فائزه هاشمی از آزادی مشروط موکلش خبر داد.

وب‌گاه الف

سعید حدادیان مداح سرشناس کشورمان که در عرصه شعر هم ید طولایی دارد، می‌گوید: من به شدت مخالفم با کسانی که ادبیات آیینی امروز را نفی می‌کنند. این‌ها اطلاعات و مطالعه ندارند.

وب‌گاه الف

وکیل مدافع فائزه هاشمی از آزادی مشروط موکلش خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: اکنون در 50 شهر از 20 استان کشور و بیش از 180 دفتر، خدمات الکترونیک قضایی سیار ارائه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حال حاضر هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه ایران در آستانه گریز هسته‌ای قرار گرفته، وجود ندارد، اما درگیری‌های ادامه‌دار در خاورمیانه این نگرانی را ایجاد کرده که تهران در نهایت ممکن است دکترین هسته‌ای‌اش را بازتعریف کند. فارین پالسی با استناد به چنین فرضیه ادعایی چند سناریو مطرح کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از وکلای افسانه بایگان اظهار داشت: موکلم خانم افسانه بایگان بر اساس رای صادره از سوی شعبه 57 دادگاه تجدیدنظر استان تهران از اتهامات مطروحه در رای پیشین تبرئه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنجشنبه 29 شهریور 1403 ارائه شده است. تقویم نجومی و تقویم همسران امروز را بخوانید: در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنجشنبه 29 شهریور 1403 ارائه شده است. امروزپنجشنبه 29 شهریور 1403(سرطان) - سال نهنگ | 15 ربیع الأول 1445 ه. ق | هشتم ایلول 2335 رومی |19 سپتامبر 2031 میلادی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار طلا و ارز امروز شاهد حرکت رفت و برگشتی قیمت‌ها بود و «سفر رافائل گروسی به تهران» و «تصمیم فدرال رزرو درباره کاهش نرخ بهره» مهم‌ترین موضوعات سیاسی و اقتصادی بود که در کانون توجه معامله‌گران قرار گرفت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی شریف‌زاده اردکانی، حقوقدان و یکی از وکلای افسانه بایگان در گفتگویی از تبرئه موکل خود در دادگاه شعبه 57 تجدیدنظر استان تهران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نمی تواند در دربی 104 برای سرخ‌پوشان به میدان برود.

وب‌گاه الف

شهردار منطقه 9 تهران گفت: اگرچه زحمات قالیباف را نادیده نمی‌گیریم، اما پس از دوران وی، شهر تهران به دلیل فعالیت‌های اصلاح‌طلبان به مدت 4 سال درجا زد. زاکانی باید 8 سال تلاش کند تا وضعیت شهر به سطح زمان قالیباف بازگردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک سال پیش‌تر، اتهاماتی در زمان ریاست او در سازمان صدا و سیما مطرح شد که یکی در مورد محل اقامتش در یک خانه مصادره‌ای بود و دیگری معاملات عتیقه و کالاهای گران‌قیمت. قطب‌زاده، دفاعیه‌ای در این زمینه خطاب به اسدالله لاجوردی، دادستان وقت دادگاه‌های انقلاب، نوشت و از خویش دفاع کرد.