شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عصر روز گذشته انفجار پیجرهای اعضای حزب الله لبنان در بیروت، به سرخط اخبار رسانه‌های جهان تبدیل شد. در باب چرایی وقوع این انفجارها دو روایت وجود دارد؛ با این همه گروه زیادی از کارشناسان حوزه سایبری با اشاره به جاسازی مواد منجره در وسایل ارتباطی حزب‌الله، از حمله سایبری و خرابکارانه تل آویو می‌گویند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس تحلیل‌ها، بازار ارز همچنان در وضعیت فشردگی قیمتی به سر می‌برد و احتمال وقوع نوسانات شدیدتر در آینده نزدیک وجود دارد. باید منتظر ماند و دید که اسکناس آمریکایی در نهایت چه مسیری را انتخاب خواهد کرد.

وب‌گاه الف

همزمان با نزدیک شدن به تعطیلی آخر هفته نرخ کرایه‌سواری بین شهری دچار نابسامانی شده و در برخی مسیرها قیمت‌های بالایی از مسافران دریافت می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی متوسط درآمد سالانه خانوارهای شهری به 256 میلیون تومان رسیده که خانوارهای تهرانی می‌توانند با پس‌انداز بخشی از این درآمد پس از 177 سال خانه‌دار شوند.

وب‌گاه فرارو

یک بازپرس دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران در رابطه با پرونده‌های کثیرالشاکی مطرح در این مرجع قضایی گفت: در یکی از پرونده‌های مطروحه با حدود 2 هزار شاکی مواجه هستیم و چندین میلیون دلار از اموال مردم بر باد رفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای طرح ایمن‌سازی بزرگراه‌های شهید ستاری و شهید فهمیده خبر داد. وی با اشاره به اینکه اکیپ اجرایی به صورت مانور شبانه از مبدا خیابان سیمون بولیوار به محل‌هایی که دارای معضلات ایمنی و ترافیکی بودند اعزام شدند، گفت: خط‌کشی محوری، ممتد، منقطع و بستر جناغی‌ها، مرمت و نوسازی گاردریل‌ها،...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی تابستان در جاده‌های شمال آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شهر از نظر فیزیکی و ساختاری غالباً خشک، سیاه و خشن است، گفت: روحیه شهر و شهروندان باید ملایم و مهربانانه باشد و در این راستا باید از تمامی هنرها و نمادهای زیبایی در شهر استفاده کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به برادران قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برنخورد، آزادراه شمال که جای خود دارد، حتی سازه مقدس مصلا از صدر انقلاب تا امروز به پایان نرسیده است. چقدر پروژه های عاجل و بی‌مطالعه را کلنگ زده و زمینش را سیمانی ریخته اند و رها کرده اند؟ به برادران قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برنخورد، آزادراه شمال که جای خود دارد، حتی سازه مقدس مصلا از صدر انقلاب تا امروز به پایان نرسیده است. چقدر پروژه های عاجل و...

خبرگزاری تسنیم

برای پاسخ به سؤالات پرتعداد و برخی ابهامات اعضای صندوق هنر به ویژه خبرنگاران عضو این صندوق درباره نحوه عقد قرارداد صندوق هنر با شرکت‌های بیمه‌ای، نحوه محاسبه و تعیین قیمت طرح‌های بیمه تکمیلی این صندوق گفتگویی با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر داشتیم.

وب‌گاه فرارو

مهاجم ایرانی اینتر در بازی اول این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای طرح ایمن‌سازی بزرگراه‌های شهید ستاری و شهید فهمیده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تمهیدات این سازمان در استقبال از ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به کاهش زمان انتظار مسافران تاکسی پایتخت به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که بخشی از تاکسی‌های گردشی و تاکسی‌هایی که در خطوط با مسافران کم فعال هستند وارد 40 خطی که مورد شناسایی قرار گرفته و...

خبرگزاری تسنیم

درحالی متوسط درآمد سالانه خانوارهای شهری به 256 میلیون تومان رسیده که خانوارهای تهرانی می‌توانند با پس‌انداز بخشی از این درآمد پس از 177 سال خانه‌دار شوند.