شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با نزدیک شدن به تعطیلی آخر هفته نرخ کرایه‌سواری بین شهری دچار نابسامانی شده و در برخی مسیرها قیمت‌های بالایی از مسافران دریافت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب شادگان در استان خوزستان از دستگیری متهم اصلی در شهادت مامور پلیس که در ماجرای تیراندازی موتورسواران مسلح به ماموران پلیس دست داشت خبر داد دادستان عمومی و انقلاب شادگان در استان خوزستان از دستگیری متهم اصلی در شهادت مامور پلیس که در ماجرای تیراندازی موتورسواران مسلح به ماموران پلیس دست داشت خبر داد به گزارش عرشه آنلاین مأموران گشت پاسگاه انتظامی آبشار شهرستان شادگان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تبریک فرا رسیدن میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد: شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار از ساعت 8 تا 13 باز و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت گفت: ما سه فرزندی را کامل نمی‌دانیم و خانواده‌ها و زوجین باید به سمت چهار فرزندی بروند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران برنامه‌های این سازمان را در استقبال از مهر و بازگشایی مدارس تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا با تیم‌های ملی لائوس، مغولستان و هندوستان در گروه G بازی خواهد کرد. رضا غندی پور در این مسابقات به دلیل سرباز بودن و دریافت نکردن مجوز خروجش توسط باشگاه ملوان غایب است. از این رو لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان برای حضور در این مسابقات مشخص شد: دروازه‌بان‌ها آرشا شکوری،...

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه دو از راه‌اندازی نخستین بوستان کودک در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به احتمال فراوان در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیلگران معتقدند دلار هرات در روزهای آینده نوسانات محدودی خواهد داشت و اگر قیمت اونس طلا روز چهارشنبه کاهشی شود، احتمال شکل گیری رابطه معکوس دلار هرات و طلا وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

لیست نهایی بازیکنان تیم فوتبال جوانان ایران برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

در هفته جاری سومین شماره «تکتا» تصویر کتاب ایران به داده‌کاوی رفتار مشتریان در سامانه بازار کتاب پرداخت و آمارهایی درباره حضور و رفتار مشتریان منتشر کرد، علی‌محمدپور ناشر صحت برخی از این آمار را بررسی کرده است.

خبرگزاری مهر

رمان «دو سال تعطیلات» نوشته ژول ورن با ترجمه مرضیه کردبچه توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه گسترش

کنسرت در واقع نوعی اجرای موسیقی است که به طور زنده در نزد مردم اجرا می شود. موسیقی یکی از هفت هنر اصلی است که در نزد مردم جایگاه والایی دارد و به آن اهمیت داده می شود. در کشور های اروپایی موسیقی و اجرای زنده به همراه حرکات موزون است. ولی در کشور ما بنا به دلایل خاصی، اجرای برنامه فقط لایو خواندن خواننده است و هیچ کار اضافه ای نباید از در کنسرت دیده شود.