شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه ورزش سه

فهرست 23 نفره تیم فوتبال جوانان ایران بدون حضور سه بازیکن سرشناس اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

تمرینات شاگردان مهدی رحمتی در شرایطی دنبال می‌شود که حسین مهربان و دانیال ماهینی در اختیار کادرفنی قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران به محلی دنج برای سگ‌بازها تبدیل شده زیرا عملا هیچ بازدارندگی یا مجری مقتدری برای قوانین وجود ندارد که بتواند جلوی معضلات، خطرات و ناهنجاری‌های این مسئله را بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تقاطع تمام انگیزه‌های موجود برای رشد و تکثیر جنگ و نیز عوامل بازدارنده آن چند پیوست خبری جالب‌توجه نیز دارد.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال جوانان ایران در حالی برای برگزاری بازی های مقدماتی جام ملت‌های آسیا بلائوس سفر می کند که چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گویا استقلال به دنبال برگزاری شهرآورد در زمینی است که برای سرخ‌ها خاطرات خوشی ندارد. پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند چند هفته پیش و بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت با نظر کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برای بررسی مدارک مالی به یک کارشناس مالی ارجاع داده شد تا به صورت دقیق فیش‌های پرداختی پرسپولیس به بیرانوند و همچنین ادعاهای این بازیکن مورد کارشناسی قرار بگیرد. پس از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر از شرایط پایدار و وضعیت عمومی «خوب» سفیر ایران در لبنان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

شب گذشته، مبلغ یک ماه علی‌الحساب بابت متناسب‌سازی مردادماه به حساب مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی لشکری واریز شد. این اقدام در راستای اجرای برنامه‌های حمایتی از بازنشستگان انجام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شنبه (31 شهریور) میادین و بازارهای میوه و تره‌بار فعال هستند.

خبرگزاری مهر

بانک صادرات ایران، 266 رقبه از املاک مازاد خود را به مزایده عمومی گذاشت.

وب‌گاه ورزش سه

پیکان تهران به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ دسته اول برای بازگشت به لیگ برتر تلاش می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت چهاردهم از انتصاب یدالله رحمانی به عنوان استاندار کهکیلویه و بویر احمد خبر داد. فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت چهاردهم از انتصاب یدالله رحمانی به عنوان استاندار کهکیلویه و بویر احمد خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ یدالله رحمانی اصالتا ترک قشقایی است و به مدت 30 سال در پست های مختلف مدیریتی مشغول به کار بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عصر روز گذشته انفجار پیجرهای اعضای حزب الله لبنان در بیروت، به سرخط اخبار رسانه‌های جهان تبدیل شد. در باب چرایی وقوع این انفجارها دو روایت وجود دارد؛ با این همه گروه زیادی از کارشناسان حوزه سایبری با اشاره به جاسازی مواد منجره در وسایل ارتباطی حزب‌الله، از حمله سایبری و خرابکارانه تل آویو می‌گویند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس تحلیل‌ها، بازار ارز همچنان در وضعیت فشردگی قیمتی به سر می‌برد و احتمال وقوع نوسانات شدیدتر در آینده نزدیک وجود دارد. باید منتظر ماند و دید که اسکناس آمریکایی در نهایت چه مسیری را انتخاب خواهد کرد.