یک‌شنبه 1 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد نائیج حقیقی طی حکمی از سوی هادی قاسمی، ریاست سازمان بسیج دانشجویی به عنوان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور منصوب شد. نائیج پیش از این مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) و عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ بوده است. وی دانش آموخته رشته معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) است. همچنین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زنگ جوانه‌ها صبح امروز (چهارشنبه 28 شهریور) همزمان با سراسر کشور در مدرسه کریمه اهل بیت (ع) منطقه 2 شهر تهران نواخته شد. علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم با بیان اینکه در روز‌های پایانی تابستان قرار داریم و با آغاز پاییز و ماه مهر همه مدارس کشور به مدار خدمت برمی‌گردند گفت: دانش آموزان در مدارس حضور پیدا می‌کنند و سال...

خبرگزاری مهر

اخیرا فراخوان برگزاری هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال منتشر شده درحالی‌که دومین دوره این رویداد در سال 1397 برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب امروز (چهارشنبه) با گرامیداشت هفته وحدت، دفاع مقدس، نهمین سالگرد شهدای منا و مسجدالحرام اظهار داشت: طبق رویات حج و عمره دو بازار آخرتی است البته بازار زیاد داریم، اما این دو بازار در آخرت نشان داده خواهد شد. وی ادامه داد: اگر انسان بین دنیا و آخرت قرار بگیرد قطعا باید آخرت را انتخاب کند؛ زیرا دنیا کوتاه و فانی و آخرت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت هشت صبح چهارشنبه براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرون، وضعیت هوا در شهر هویزه 154 میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم و قرمز قرار دارند.

وب‌گاه گسترش

نوید محمدزاده، بازیگر سینما که همواره از عشق عمیقش به تیم استقلال سخن گفته، پس از پیروزی این تیم با انتشار یک استوری، دو قهرمانی آبی‌ها در آسیا را به رقبای خود یادآوری کرد.

خبرگزاری مهر

مهاجم فرانسوی و فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران مورد تایید مسئولان باشگاه نساجی مازندران قرار گرفت اما هنوز از او رونمایی نشده است.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش مسلح در شرق تهران خبر داد که با درگیری و قدرت‌نمایی امنیت شهروندان را به خطر انداخته بودند.

خبرگزاری مهر

دکتر سید محمد مقیمی رئیس سابق دانشگاه تهران در پیامی به دانشگاهیان، ضمن تبریک به سرپرست جدید دانشگاه، بر تلاش مضاعف برای اعتلای بیش از پیش دانشگاه تهران تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست مجتمع شورای حل اختلاف شهید لاجوردی تهران از سازش در پرونده 8 میلیارد ریالی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

طرح سه‌شنبه‌های بازی و ورزش سالمندی برای اولین بار با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و حضور پرشور علاقمندان در تهران رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 79 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است.

خبرگزاری تسنیم

سال گذشته متوسط درامد اظهار شده سالانه یک خانوار شهری 2,569,372 هزار ریال بوده است که نسبت به سال 1401، حدود 54 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شهرداری تهران توضیحاتی درباره چرایی عملیاتی نشدن برخی از پروژه‌های قرارگاه مسکن در پایتخت ارائه داد.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه گسترش

علی بابایی کارنامی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، اعلام کرد که با مذاکراتی که با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده، به زودی یک میلیون تومان به عنوان همسان‌سازی به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت خواهد شد. همچنین، ان‌شاءالله با تصویب نمایندگان مجلس، حداقل بگیران نیز مشمول متناسب‌سازی خواهند شد.