شنبه 15 اردیبهشت 1403

توزیع 100 هزار عدد ماسک در سیستان و بلوچستان به همت بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
توزیع 100 هزار عدد ماسک در سیستان و بلوچستان به همت بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سروش سراب هرسینی، مسئول ستاد واکسیناسیون قرارگاه جهادی رویش‌ها دانشگاه علوم پزشکی تهران طی گفتگویی به تشریح فعالیت‌های انجام شده این قرارگاه برای واکسیناسیون و اقدامات بهداشتی پرداخت. مسئول ستاد واکسیناسیون قرارگاه جهادی رویش‌ها دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پس از آغاز پیک پنجم بیماری کرونا، سیستان و بلوچستان از استان‌هایی بود که به شدت...

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سروش سراب هرسینی، مسئول ستاد واکسیناسیون قرارگاه جهادی رویش‌ها دانشگاه علوم پزشکی تهران طی گفتگویی به تشریح فعالیت‌های انجام شده این قرارگاه برای واکسیناسیون و اقدامات بهداشتی پرداخت.

مسئول ستاد واکسیناسیون قرارگاه جهادی رویش‌ها دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پس از آغاز پیک پنجم بیماری کرونا، سیستان و بلوچستان از استان‌هایی بود که به شدت درگیر این پیک شد و حجم قابل توجهی از اهالی و کادر درمان این استان درگیر این بیماری شدند.

وی در ادامه افزود: پس از اعلام نیاز فرماندهی عملیات های جهادی سازمان بسیج دانشجویی مستقر در زاهدان به جهت تامین ماسک برای مردم و کادر درمان، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طی یک اقدام گسترده رسانه - ای و عملیاتی با محوریت بسیج دانشجویی دانشکده داروسازی و با همراهی خیران محترم سلامت، ظرف کمتر از دو هفته اقدام به تهیه یکصد هزار عدد ماسک شامل 80.000 عدد ماسک سه لایه بهداشتی و 20.000 عدد ماسک N95 به ارزش ریالی بیش از 230 میلیون تومان کرد.

سراب هرسینی اظهار کرد: پس از ارسال محموله به استان هدف، با فعالیت شبانه‌روزی نیرو‌های جهادی سازمان بسیج دانشجویی مستقر در زاهدان، محموله‌ها در بیمارستان‌های سراسر استان توزیع گردید. مطابق تخمین‌ها، این عملیات از ابتلای بین 30 تا 50 هزار نفر از مردم شریف این استان به بیماری کرونا جلوگیری کرده است. وی در پایان بیان کرد: بسیج دانشجویی، به ملت شریف ایران در سراسر کشور اطمینان می‌دهد که تا پایان بحران کرونا در کنار ملت خواهد بود و از هیچ خدمات رسانی دریغ نخواد کرد.

توزیع 100 هزار عدد ماسک در سیستان و بلوچستان به همت بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران 2
توزیع 100 هزار عدد ماسک در سیستان و بلوچستان به همت بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران 3
توزیع 100 هزار عدد ماسک در سیستان و بلوچستان به همت بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران 4
توزیع 100 هزار عدد ماسک در سیستان و بلوچستان به همت بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران 5
توزیع 100 هزار عدد ماسک در سیستان و بلوچستان به همت بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران 6