یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

توصیه سردار پورشمسی به هنرمندان یزدی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
توصیه سردار پورشمسی به هنرمندان یزدی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در زمان دفاع مقدس در برابر استکبار با آن هیمنه مقاومت کردیم، در سخت‌ترین شرایط اقتصادی جنگ را اداره کردیم و در همان شرایط هنرمندان بزرگی، چون شهید آوینی را در عرصه شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، سردار رضا پورشمسی در آیین افتتاحیه جشنواره مجازی «اوج هنر» ویژه کنگره 4000 شهید استان یزد بیان کرد: امیدوارم امسال اوج تجلی هنر قدسی را با تلاش هنرمندان متعهد استان یزد شاهد باشیم. امسال یک رویداد ارزشمند به نام کنگره 4000 شهید استان یزد در حال وقوع است و وقتی میدان، میدان شهدا می‌شود همه عناصر ارزشمند پا به میدان می‌گذارند.

وی افزود: در اثر حیات طیبه شهدا در جامعه همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری بروز و ظهور می‌کند. در زمان دفاع مقدس در برابر استکبار با آن هیمنه مقاومت کردیم، در سخت‌ترین شرایط اقتصادی جنگ را اداره کردیم و در همان شرایط هنرمندان بزرگی، چون شهید آوینی را در عرصه شاهد بودیم. سردار پورشمسی با اشاره به برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد تاکید کرد: برنامه پیشنهادی استان یزد برای برگزاری این کنگره شهید به قدری ارزشمند بود که سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به سایر فرماندهان سپاه استانی توصیه کردند برای کسب تجربه و تغییر شیوه کنگره چه در شرایط کرونایی و چه در شرایط عادی از تجربه یزد به عنوان یک تجربه فاخر استفاده کنند. این نشان دهنده فکر و اندیشه یزدی‌هاست. فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: امیدواریم که این کنگره یک حرکت جدید و رو به جلوی فرهنگی، اقتصادی و هنری باشد. اطمینان داریم هنرمندان ما وقتی پا به میدان بگذارند با تلاش فراوان هنر قدسی را به نمایش می‌گذارند. ان‌شاءالله خدا توفیق دهد بتوانیم زیبایی شهدا را درک کنیم و این زیبایی را در ساحت زندگی مردم استان یزد جاری و ساری کنیم.

انتهای پیام