شنبه 15 اردیبهشت 1403

تولید برق خورشیدی در تهران + جزئیات

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تولید برق خورشیدی در تهران + جزئیات

اقتصادنیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص زمین برای احداث 1000 مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد علیمهری در تشریح روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان تهران و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از انرژی تجدیدپذیر گفت: برنامه‌ریزی برای تولید 1500 مگاوات برق خورشیدی در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس کلنگ زنی احداث 500 مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح استان تهران طی دو هفته آینده در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد انجام خواهد شد.

علیمهری ادامه داد: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث 1000 مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران انجام شده است و طی یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

خبر مرتبط افزایش مصرف برق نسبت به سال قبل

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت توانیر گفت: افزایش میزان تقاضای مصرف برق در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 6 درصد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری کلیه ادارات موظف هستند 20 درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و در غیر این‌صورت برق مصرفی برای آنها بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

خبر مرتبط تهران چندهزار تاکسی دارد؟/ تاکسی برقی چندمیلیارد تومان است؟

اقتصادنیوز: سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، گفت: قیمت توسط سازمان حمایت و توسط وزارت صمت اعلام می شود اما بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان براساس نوع خودرو متفاوت است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تولید برق خورشیدی در تهران + جزئیات 2
تولید برق خورشیدی در تهران + جزئیات 3