شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری مهر

شورای رقابت در اطلاعیه ای اعلام کرد: قیمت خودرو بر اساس صورتهای مالی ایران خودرو و سایپا در نیمه نخست 1401 تعیین شده و این ارقام بالاتر از نرخ تورم در دوره مذکور نیست.

خبرگزاری تسنیم

شورای رقابت اعلام کرد: ملاک محاسبه قیمت، ضوابط قیمتگذاری مصوب هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها است که توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیموری گفت: 14 فروردین امسال هزار و 400 دستگاه خودرو تولید شد و این امر گواه آن است که با ادامه این مسیر اهداف تولید محقق می‌شود

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به قیمت نیم میلیارد تومانی پژو 206 و متوسط درآمد دهک‌های مختلف جامعه، مرفه ترین دهک سه سال طول خواهد کشید تا بتواند یک دستگاه پژو 206 تیپ دو خریداری کند، این عدد برای ضعیف‌ترین دهک به 20 سال می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت پژو 206 در نیمه دوم سال گذشته با تشدید نوسانات قیمتی در بازار پرواز کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت با بیان اینکه دو برنامه در مهار تورم و رشد تولید تهیه شده که به زودی منتشر و اجرایی خواهیم کرد، گفت: تولید 1.6 میلیون دستگاه خودرو برای سال جاری قطعی است.

وب‌گاه گسترش

دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی ضمن تاکید بر اینکه اصلاح قیمت محصولات خودروسازان امری ضروری برای حفظ حیات مجموعه این صنعت است و راه‌حل دومی جز این اصلاح قیمت‌ها وجود ندارد، برنده اصلی این مهم را مردم دانست و گفت: با اصلاح قیمت‌ها درب کارخانه و عرضه کافی خودروها، ظرف حداکثر دو ماه، قیمت‌ها در بازار آزاد هم تعدیل و به قیمت درب کارخانه نزدیک می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور درباره تصمیم افزایش 30 تا 70 درصدی قیمت خودرو در کارخانه می‌گوید: این تصمیم باعث می‌شود که قیمت خودرو در بازار شکسته شود، چون تولید خودرو افزایشی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

در سال 1993 فروچو لامبورگینی فوت کرد اما افسانه او پایانی ندارد زیرا دفتر مرکزی لامبورگینی همچنان در سنت آگاتا قرار دارد و کمپانی همچنان به امضا وی روی محصولاتش افتخار می کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بنابراین اگر بنا را بر این بگذاریم که وزارت صمت بر تولید 6/ 1 تا 8/ 1میلیون دستگاهی خودرو در سال‌های آینده اصرار دارد، رسیدن به این هدف با اماواگرهایی روبه‌رو خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

سال گذشته در ادامه کمبود عرضه، ماهیت خودرو از کالای مصرفی به سرمایه‌ای تغییر کرد و باتوجه به اثرگذاری مستقیم ارزش دلار روی قیمت خودرو، برخی‌ها ترجیح دادند، سرمایه خود را صرف خرید خودرو کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر صنعت درباره برنامه تولید خودرو در سال جدید هم گفت: در سال 1402 هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه است؛ بنابراین تقریبا برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو تحویل داده خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

برای اولین بار در اقتصاد ایران پنج سال تورم بالای 30 درصد داشتیم / سوداگری در بازار خودرو همچنان حاکم است / هدف گذاری برای تولید حداقل یک میلیون و 600 هزار خودرو در سال جاری

وب‌گاه گسترش

فاطمی امین درباره اجرای فرمان تحول رئیس‌جمهور در زمینه صنعت خودرو گفت: عمده 8 دستور رئیس‌جمهور اجرایی شده است مثل افزایش دوره گارانتی و رشد تولید.