شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

سید مصطفی میرسلیم در نامه‌ای به محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور از واردات کالاهای دست دوم به کشور انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مُنیبان نوشت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: اینکه مخبر با نامه از شورای عالی رقابت خواست که آنها تغییر رویه دهند در حقیقت توپ را داخل زمین شورای رقابت انداخت در حالی که بخش اعظم کار در مورد قیمت‌گذاری خودرو را خود دولت باید انجام دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در محکومیت هتک حرکت مسجد الاقصی توسط رژیم اشغال گر قدس تاکید کرد: به زودی جهان شاهد فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم متزلزل اشغالگر قدس خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از چند روز کش‌وقوس میان شورای رقابت و وزارت صمت، سرانجام میزان افزایش قیمت توسط خودروسازان آن هم به‌صورت غیر مستقیم اعلام شد. به این ترتیب قیمت کارخانه‌ای خودرو پس از فریز 17ماهه بین 17 تا 29درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: جدل بین وزارت صمت و شورای رقابت تا همین ظهر دیروز نیز ادامه داشت و در نهایت هیچ‌کدام زیر بار اعلام قیمت‌های جدید نرفتند و مسوولیت اعلام آن به دوش خودروسازان افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت کارخانه‌ای خودروها چطور در دقیقه 90 تغییر کرد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دفاع در بیانیه ای اعلام کرد: امیر صیاد شیرازی پس از جنگ تحمیلی در معماری نوین و پیش‌برندگی نیروهای مسلح، بر تارک آسمان دفاع از این کشور می‌درخشد و نام وی در کنار اسطوره های اساطیری این سرزمین جاودان است

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خریدن توگ T10X خودروی ملی ترکیه توسط اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، و همچنین روسای جمهور دیگر، حس اطمینان را به مردم ترکیه القا می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توگ در سال 2023 قرار است 20 هزار دستگاه از شاسی‌بلند T10X را بسازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترکیه با تکیه بر تجربه مونتاژ خودروهای برندهای مهم و همچنین صادرات آنها، توانست اولین خودروی ملی خود به نام توگ T10X را تولید کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از تولیدات معروف کشور ترکیه، پوشاک آن است. پس از این صنعت، خودروسازی ترکیه جزو مهم‌ترین صنایع این کشور به حساب می‌آید.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با روند کنونی مصرف بنزین و نحوه تولید خودرو در برنامه کوتاه‌مدت باید پالایشگاه‌ها بهینه‌سازی شده و تولید را افزایش دهیم و همچنین بنزین خارجی وارد کرده تا بتوانیم کسری‌ها را جبران کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فریدون عباسی گفت: در بودجه 1402 هیچ بندی برای گران کردن حامل‌های انرژی دیده نشده است و چنین چیزی تصویب نشده است، زیرا قبل از گران کردن دولت باید فکری برای درآمدهای مردم بکند، درآمد مردم باید به اندازه‌ای باشد که توان افزایش قیمت را داشته باشد

وب‌گاه عصر ایران

مردم قبول کنند که باید صرفه‌جویی کنند تا مسئولین مربوطه به این مرحله برسند که هم تامین مالی کنند و هم بتوانند دستگاه‌های جدید بسازند و توان داخلی و دانشی که داریم اجازه دهد که ما سیستم حمل و نقل را اصلاح کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به نامه معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر درخواست تعدیل درصد افزایش قیمت رسمی خودروها درب کارخانه، اظهار کرد: بخشی از آن نامه به این موضوع بر می‌گشت که از شورا خواسته بود با همکاری وزارت صمت، مسائل تورمی افزایش قیمت خودرو را بررسی کند.