پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: تجارت خارجی کشور (مجموع واردات و صادرات) در سال 1402 با 2.6 درصد افزایش به رقم 153 میلیارد و 170 میلیون دلار رسید.

وب‌گاه گسترش

سال 1402، اگرچه برای خودروسازان نیمه‌دولتی سال خوبی نبود، اما به واسطه حمایت‌های ارزی، خودروسازان خصوصی موفق به سپری کردن یک سال موفق دیگر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سال 1402 اگر‌چه سال خوبی برای خودروسازان نیمه‌دولتی نبود اما به واسطه حمایت‌های ارزی، خصوصی‌ها سال خوبی را سپری کردند. آخرین آمارهای ارائه‌شده از سوی وزارت صمت بیانگر آن است که تولید خودرو طبق برنامه‌ریزی وزارت صمت پیش نرفته و در سال 1402 تغییر قابل‌توجهی در تیراژ خودروسازی روی نداده است. با این حال اما تولیدکنندگان بخش خصوصی توانستند افت تولید چهار سال گذشته را جبران و سهم قابل‌توجهی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت خودروسازی تسلا برای یکی از علاقه مندان خود که مبتلا به سرطان است، سورپرایزی ویژه داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افزایش تولید خودرو با سیاست‌های کلان وزارت صنعت، معدن و تجارت، در جهت دستور هشت ماده‌ای رییس جمهور برای «بهبود وضعیت صنعت خودروسازی کشور» محقق شد.

وب‌گاه گسترش

سازمان بین‌المللی وسایل نقلیه موتوری اعلام کرده است که تولید حدود 1.2 میلیون دستگاه خودرو در ایران در سال میلادی گذشته رشدی حدود 12 درصد نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

به یاد داشته باشید که چند وقت پیش اعلام شد فقط با استفاده از یک کد ملی، امکان ثبت نام برای واردات خودرو برای هر فرد وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، اهمیت و راهکار‌های ایفای نقش مردم در تولید کشور را بررسی کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان بین‌المللی وسایل نقلیه موتوری از تولید حدود 1.2 میلیون دستگاه خودرو در ایران طی سال میلادی گذشته با رشد 12 درصدی نسبت به سال قبل از آن خبر داده است.

خبرگزاری تسنیم

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: جهش تولید ممکن نیست مگر با افزایش تعداد کنش‌گرها. باید توده مردم وارد بشوند. اینکه مثلاً ده درصد، بیست درصد، سی درصد فعال اقتصادی بیایند کار کنند، یک بهبودی اتفاق می‌افتد ولی ما شاهد جهش نیستیم.

خبرگزاری تسنیم

سازمان بین‌المللی وسایل نقلیه موتوری از تولید حدود 1.2 میلیون دستگاه خودرو در ایران طی سال میلادی گذشته با رشد 12 درصدی نسبت به سال قبل از آن خبر داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان بین‌المللی وسایل نقلیه موتوری (OICA) فهرستی از کشور‌ها بر اساس تولید وسایل نقلیه موتوری را ارائه کرده است که شامل اتومبیل‌های سواری، وسایل نقلیه تجاری سبک، مینی‌بوس‌ها، کامیون‌ها و اتوبوس‌ها می‌باشد. سازمان بین‌المللی وسایل نقلیه موتوری تولید خودرو در ایران را در سال 2023 اعلام کرده است که یک میلیون و 188 هزار و 471 خودرو بود که نسبت به...

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا به گفته عضو اتاق بازرگانی تهران کشور دچار گنگی در زمینه خودروهای برقی است، به طوری که وزارت صمت علاقمند به تولید خودروی برقی در داخل است اما وزارت نیرو می‌گوید برق کافی وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«اگر اعداد ذکر شده را در هم ضرب کنیم در سال 1402، در محدوده بین 28 تا 29 میلیارد دلار و در خوش بینانه‌ترین حالت 30 میلیاد دلار و در بدترین حالت 27 میلیارد دلار درامد فروش نفت و میعانات گازی را کسب کرده ایم. این عدد پس از کسر کردن دور زدن تحریم و انتقال وجه محاسبه شده است.»