پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه گسترش

در سال 1402، عرضه انواع خودروی سواری توسط دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا با کاهش 14 درصدی روبرو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سخنگوی صنعت آب کشور از افزایش حدود 30 درصدی آب سطح دریاچه که معادل 1250 کیلومترمربع است خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی آمارهای تولید خودرو در سال 1402 بیانگر عقب‌ماندگی دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا از برنامه‌های تولید و منفی شدن آمار عرضه این دو شرکت است.

خبرگزاری تسنیم

عرضه انواع خودروی سواری توسط دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا در سال 1402 با کاهش 14 درصدی مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار خودرو در حالی سال 1402 را به پایان رساند که فعالان این حوزه شاهد افزایش قیمت‌ها و همچنین اجرای طرح‌های نه چندان موثر و اصولی برای کنترل بازار بودند.

وب‌گاه گسترش

به عقیده برخی کارشناسان، در سال 1402 بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کشور تولید شد. آنها معتقدند که به جای واردات خودرو با مشکلات و نارسایی‌های خاص خود، تمرکز بر افزایش تولید در داخل بهتر است.

خبرگزاری تسنیم

سال 1402 بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کشور تولید شد و به عقیده برخی کارشناسان به جای واردات خودرو با مشکلات و نارسایی های خاص خود بهتر است بر افزایش تولید در داخل تمرکز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار خودرو گفت: واردات خودرو‌های کارکرده امکان دسترسی واردکنندگان به سبد بیشتری را فراهم می‌کند و از طرفی می‌توان تعداد بیشتری وارد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت صمت همه‌ساله برای رسیدن به اهدافی همچون ساماندهی بازار خودرو، میزان تولید شرکت‌های داخلی را هدف‌گذاری و برای رسیدن به آن، سعی در تسهیل روند تولید می‌کند. اما در سالی که گذشت، میزان تولید تا چه حدی به هدف‌گذاری انجام‌شده دست یافت؟

وب‌گاه گسترش

احتمال افزایش قیمت خودرو در سال جدید بسیار بالا است و تحلیلگران بازار نیز در این خصوص هشدارهایی دادند.

وب‌گاه گسترش

تخصیص ارز برای واردات قطعات و مجموعه های چینی و همچنین صدور مجوز افزایش قیمت محصولات توسط کارخانه های مونتاژکاران، از عوامل اصلی برای افزایش تیراژ تولید و سهم بازار این شرکت ها بوده است.

وب‌گاه گسترش

در سال 1402، صنعت و بازار خودروی کشور با حوادث و اتفاقات بسیاری روبرو بود. در این سال، ما شاهد شعارها و وعده‌های بسیاری بودیم که تقریبا هیچکدام از آن‌ها به عمل نپیوستند.

وب‌گاه الف

سال 1402 یکی از سالهای پرحاشیه برای صنعت و بازار خودروی کشور بود؛ در این سال بیش از سالهای دیگر درگیر شعار و وعده‌هایی بودیم که تقریبا هیچ کدام هم عملیاتی نشد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیسکر سازنده خودرو‌های برقی در آمریکا اعلام کرد که برای 6 ماه تولید خودرو را متوقف خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیسکر، سازنده خودرو‌های برقی در آمریکا اعلام کرد که برای 6 ماه تولید خودرو را متوقف خواهد کرد.