پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیسکر سازنده خودرو‌های برقی در آمریکا اعلام کرد که برای 6 ماه تولید خودرو را متوقف خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال اخذ مجوز ادامه تولید محصول پارس خودرو از سوی نهادهای ذی‌ربط، این گروه خودروسازی ارسال فراخوان مجدد متقاضیان خودروی پارس را آغاز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال اخذ مجوز ادامه تولید محصول پارس خودرو از سوی نهادهای ذی‌ربط، این گروه خودروسازی ارسال فراخوان مجدد متقاضیان خودروی پارس را آغاز کرد. به دنبال اخذ مجوز ادامه تولید محصول پارس خودرو از سوی نهادهای ذی‌ربط، این گروه خودروسازی ارسال فراخوان مجدد متقاضیان خودروی پارس را آغاز کرد. به گزارش عرشه آنلاین، ایران‌خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد: براساس مجوز 27 اسفندماه مبنی بر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در سال جاری تولید انواع خودرو تا 22 اسفند ماه از یک میلیون و 300 هزار دستگاه فراتر رفته است.

وب‌گاه عصر ایران

مدل «رودستر» تسلا قرار است سال آینده به بازار عرضه شود و طبق اعلام این کارخانه شتاب صفر تا 60 مایل (96 کیلومتر) در ساعت این مدل کمتر از یک ثانیه است. تسلا این مدل را اولین بار در سال 2017 نمایش داد و قرار بود سال 2020 به بازار عرضه شود، اما عرضه خودرو هر سال به تاخیر افتاد. آخرین بار ایلان ماسک از تولید خودرو در سال 2024 خبر داده بود، اما حالا می‌گوید خودرو اواخر سال جاری میلادی رونمایی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

کیفیت خودرو همواره به عنوان یکی از فاکتور‌های موثر در بروز این نوع از تصادفات مورد توجه قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد تاکید صرف سیاستگذار روی افزایش کمی تولید خودرو بدون توجه کافی به ابعاد کیفی آن، در چنین شرایط بحرانی می‌تواند تاثیر خود را نشان دهد.

خبرگزاری تسنیم

در سال جاری حدود یک میلیون و 340 هزار دستگاه خودرو تولید شده که سهم سواری ها یک میلیون و 132 هزار دستگاه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد خسروی، مدیر دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: در سال جاری حدود یک میلیون و صد و سی و دو هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده که در مقایسه با یک میلیون و هفتاد و یک هزار دستگاه تولید مدت مشابه پارسال، رشد 6 درصدی را نشان می‌دهد. خسروی بیان‌داشت: در مدت یاد شده 166 هزاردستگاه خودروی وانت در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال جاری حدود یک میلیون و 340 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده که شاهد به ثمر نشستن برنامه‌های تحولی دولت سیزدهم در حوزه تولید و تنظیم بازار خودرو هستیم، به گونه‌ای که جریان تولید و عرضه خودرو وضعیت مناسبی یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سال جاری حدود یک میلیون و 340 هزار دستگاه خودرو تولید شده که سهم سواری‌ها یک میلیون و 132 هزار دستگاه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سال جاری حدود یک میلیون و 340 هزار دستگاه خودرو تولید شده که سهم سواری‌ها یک میلیون و 132 هزار دستگاه است.

وب‌گاه گسترش

اسد کرمی گفت: اکنون پراید 131 حدود 340 میلیون تومان، کوییک آر 403 میلیون تومان، کوییک معمولی 397 میلیون تومان، تارای دنده‌ای 770 میلیون تومان، تارای اتومات 893 میلیون تومان و سمند سورن حدود 740 میلیون قیمت دارند؛ دنای اتوماتیک نیز در کانال یک میلیارد تومان قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حال که خبر ادامه تولید پژو پارس در 1403 منتشر شده اتفاق جدیدی در بازار در حال رخ دادن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از فراهم شدن و اخذ مجوز تولید خودروی پژو پارس تا انتهای بهار سال آینده، خبر داد.