پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای رقابت ابهامات شرکت سایپا در خصوص موضوعات کلی و مبهم و متفرقه خودرویی را پاسخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در یکصد و نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به عملیات وعده صادق که علیه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی اتفاق افتاد، اظهار داشت: این عملیات توسط دلاوران و سربازان جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد که هیمنه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از 65 هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژو پارس برخلاف وعده سازمان ملی استاندارد از خط تولید ایرانخودرو کنار نرفت و احتمالا بدون استاندارد‌های 85 گانه در سال جدید به متقاضیان سامانه تحویل داده می‌شود. این وسط حدود 150 میلیون به خریدارانی که از زمستان پارسال چشم‌انتظار این محصول بودند، ضرر وارد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ قیمت جدید پژو پارس در کارخانه حدود 150 میلیون بیشتر از پارسال است. محصولی که به‌خاطر سخت‌گیری‌ها و دستورالعمل‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار خودرو در انتظار جهشی چشمگیر است و افزایش قیمت کارخانه ای خودرو قطعی شده است. بازار خودرو در انتظار جهشی چشمگیر است و افزایش قیمت کارخانه ای خودرو قطعی شده است. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر صمت با حضور در شورای رقابت، بابت تعیین قیمت کارخانه‌ای جدید خودروها کسب تکلیف کرد. عباس علی‌آبادی که قرار بود هفته گذشته مهمان شورای رقابت شود، عصر دوشنبه این هفته به شورا رفت تا ضمن مشورت با...

خبرگزاری تسنیم

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P سفارشی ELX براساس اولویت ثبت نام فراهم شد.

وب‌گاه گسترش

ناوگان حمل و نقل پایتخت در آستانه یک تحول بزرگ قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

فرآیند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در سازمان حمل و نقل و ترافیک آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: 25 هزار دستگاه سدان، 2500 دستگاه خودروی SUV و 10 هزار دستگاه وَن به حوزه حمل و نقل عمومی شهر تهران وارد می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران؛ شهریار افندیزاده با تاکید بر ضرورت برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل پایتخت افزود: با توجه به اثرگذاری ویژه این طرح بر وضعیت و کیفیت زندگی شهروندان و لزوم بررسی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی آن، در کنار اثرات حمل و نقلی در سطح شهر تهران، استفاده از خدمات شرکت‌های مهندسین مشاور، دارای تخصص‌های...

وب‌گاه گسترش

وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حین اشاره به بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم، توضیح داد که در حوزه لوازم خانگی، کشور خودکفا است و مشکل اصلی در این زمینه نبود بازار است. او اظهار کرد که در صورت ممنوعیت واردات کالاهایی توسط قانون، اقدامات لازم برای رعایت این قانون انجام خواهد شد.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت اعلام کرد: خودروساز موظف است که طبق قانون عمل کند و اگر خودروساز به تعهدات خود عمل نکند، موضع وزارت صمت حمایت از مصرف‌کننده است و خودروساز متخلف را به قوه قضاییه معرفی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی‌آبادی گفت: تاکنون 133 هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد 50 هزار خودرو در گمرکات کشور است و 8000 خودرو به مردم تحویل داده شده است.

وب‌گاه الف

وزیر صمت با تاکید بر اینکه خودروسازان باید به تعهدات خود پایبند باشند، در غیر این صورت به قوه قضاییه معرفی خواهند شد، درباره حل مشکلات تامین لاستیک گفت: با توافقاتی که با انجمن لاستیک داشتیم به زودی مشکلات در این بخش نیز حل خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت اعلام کرد: خودروساز موظف است که طبق قانون عمل کند و اگر خودروساز به تعهدات خود عمل نکند، موضع وزارت صمت حمایت از مصرف‌کننده است و خودروساز متخلف را به قوه قضاییه معرفی می‌کند.