شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که مناطق مختلف کرانه باختری همچنان عرصه داغ درگیری فلسطینیان با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست است، صبح امروز منابع رسانه‌ای از شهادت یک زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری خبر دادند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اداره کل امور مدنی از شهادت «میمونه عبدالحمید خراحشه» زن 20 ساله فلسطینی...

خبرگزاری تسنیم

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست.

خبرگزاری تسنیم

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیمه شب گذشته در نزدیکی ارگ اربیل در شمال عراق آتش‌سوزی و تیراندازی رخ داد. نیمه شب گذشته در نزدیکی ارگ اربیل در شمال عراق آتش‌سوزی و تیراندازی رخ داد. به گزارش عرشه آنلاین، نیمه شب گذشته در بازار «نیشتمان» واقع در نزدیکی ارگ اربیل در شمال عراق، آتش‌سوزی نسبتا مهیبی رخ داد و همزمان صدای تیراندازی در این محدوده شنیده شد. استاندار اربیل ساعاتی بعد گفت که نیروهای امدادی و اطفای حریق موفق...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس و پیشکسوت تیراندازی گفت: آخرین مسابقه دیگر موقع گرفتن سهمیه المپیک نیست چون شانس کسب سهمیه 50 - 50 خواهد بود. فردی که می‌خواهد سهمیه بگیرد باید همانند هانیه رستمیان به موقع و همان ابتدای کار المپیکی شدن خود را قطعی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس و پیشکسوت تیراندازی گفت: آخرین مسابقه دیگر موقع گرفتن سهمیه المپیک نیست چون شانس کسب سهمیه 50 - 50 خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: - رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه شروع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد. عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است. فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال...

وب‌گاه فرارو

محمد بیرانوند در مسابقات جهانی تیراندازی توزیع سهمیه المپیک از صعود به فینال باز ماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش تیراندازی ایران که پیش از این سهمیه المپیک را برای خود قطعی کرده است، در رقابت‌های تراپ قطر هفتم شد و از صعود به فینال باز ماند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده تیراندازی کشورمان در تیر حذفی مسابقات تراپ قطر در جایگاه هفتم ایستاد و از صعود به فینال بازماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که امروز سه‌شنبه با اشغالگرانی که به شهرهای نابلس و اریحا یورش بردند، با سلاح و مین‌های انفجاری درگیر شده و با آنها مقابله کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد امروز با اشغالگرانی که به شهرهای نابلس و اریحا یورش بردند، با استفاده از سلاح و مین‌های انفجاری مقابله کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کودک 5 ساله ای در بازی با اسلحه خاله 15 ساله خود را به کام مرگ کشاند. کودک 5 ساله ای در بازی با اسلحه خاله 15 ساله خود را به کام مرگ کشاند. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد روز سه شنبه بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.