یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فراجا از پایان غائله گروگان‌گیری در چابهار با هلاکت 3 تروریست خبر داد و گفت: پنج خانواده گروگان گرفته شده در صحت و سلامت هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی فراجا با اشاره به اینکه گروگان ها در سلامت کمل هستند از هلاکت تروریست‌های گروهک جیش الظلم توسط واحدهای مبارزه با تروریسم فراجا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش تپانچه ایران گفت: مسابقات قهرمانی تیراندازی جهان آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس است و امیدواریم با دعای شهید گمنامی که در فدراسیون تیراندازی افتخار میزبانی او را داریم، با دست پُر به کشور باز گردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیفرخواست پرونده قتل دکتر ضیایی و همسرش صادر شد. کیفرخواست پرونده قتل دکتر ضیایی و همسرش صادر شد. به گزارش عرشه آنلاین، تحقیقات در پرونده قتل هولناک پزشک سرشناس و همسرش، بعد از گذشت چندین ماه تکمیل و به صدور کیفرخواست برای 11 نفر از متهمان منجر شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - داور مازندرانی تیراندازی جهت قضاوت به المپیک 2024 پاریس دعوت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در عملیات تعقیب و گریز در خیابان جمهوری مأموران پلیس آگاهی پایتخت، سارق حرفه‌ای را دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت 15 نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم در راسک و چابهار خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «بازمانده»، «پول مردم»، «کاتال، راز میوه گمشده»، «سایِن»، «هناس»، «پری دریایی»، «گوی اژدها، این داستان: ابرقهرمان»، «روزی جنایتکار بود»، «گذرگاه»، «فریاد شیطان»، «حمله به اچ 3»، «خداحافظ پسرم»، «هویت»، «کفر قاسم»، «33 روز»، «شب خاموش»، «عشق و گلوله»، «فرحه»، «شکارچی شنبه»، «مائور»، «برایتی و درخشش نور امید»،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی فراجا گفت: در پیِ حمله تروریست‌ها در چابهار 3 نفر از تروریست‌ها به درک و تعدادی نیز زخمی و تعدادی حین فرار وارد یک مجتمع مسکونی شدند و چند نفر از اعضای خانواده‌های ساکن را به گروگان گرفتند. سخنگوی پلیس: رهایی گروگان‌ها از دست تروریست‌ها در چابهار با ورود یگان ویژه سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی از رهایی گروگان‌ها از دست تروریست‌ها در چابهار با ورود مأموران یگان‌های ویژه فراجا...

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی تیروکمان کار خود را در سال 1403 برای کسب سهیمه در المپیک پاریس آغاز کرد و باید دید آیا می‌توانیم پس از زهرا نعمتی و میلاد وزیری باز هم شاهد حضور کمانداری از ایران در المپیک پاریس باشیم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع آگاه از شهادت 5 تن از نیروهای پلیس، سپاه و بسیج در چابهار و راسک خبر داد. 5 نفر در حمله تروریستی به 2 نقطه بلوچستان به شهادت رسیدند یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس از شهادت 5 تن از نیروهای پلیس، سپاه و بسیج در چابهار و راسک خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی فیلم های منتشر شده از پرواز بالگردهای نیروهای مسلح بر فراز آسمان جنوب سیستان و بلوچستان خبر می دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهار تروریست در محاصره نیروهای امنیتی قرار دارند و یک شهروند نیز به گروگان گرفته شده است گزارش وزارت کشور از وقایع راسک و چابهار تا این لحظه: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور: "عملیات همزمان تروریست‌ها در چابهار و راسک با مقابله نیروهای امنیتی و انتظامی با شکست مواجه شده است" "چهار تروریست هم اینک در محاصره نیروهای امنیتی قرار دارند و یک شهروند نیز به گروگان گرفته شده است"

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در روزهای پایانی هفته که مصادف با روز جهانی قدس است چند نوستالژی را به همراه 11 فیلم جدید سینمایی درنظر گرفته‌اند.

وب‌گاه الف

معاون امنیتی وزیر کشور در رابطه با جزئیات حمله تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌ها موفق به تصرف مقرهای سپاه در چابهار و راسک نشدند و در محاصره هستند.