یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عصر ایران

جمهوری آذربایجان روز سه شنبه باردیگر ارمنستان را به تیراندازی در امتداد مرز‌های مشترک بین دو کشور متهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال دور تازه تیراندازی مرزی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، باکو روز سه شنبه نسبت به هرگونه تحرک نظامی طرف مقابل هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری روسیه با بیان اینکه این کشور در تحقیقات خود همه سرنخ‌ها درباره ذینفعان و سفارش‌دهندگان عملیات تروریستی در سالن کنسرت تالار کروکوس منطقه مسکو دست خواهد یافت، تأکید کرد: نباید اجازه داد که این حمله تروریستی باعث رشد بیگانه هراسی و اسلام هراسی شود.

وب‌گاه فرارو

مأموران انتظامی این شهرستان با اشراف و اقدامات اطلاعاتی 2 نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی قضایی آن‌ها را طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری 2 عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک دیپلمات سابق اسرائیل اعلام کرد که کشورهای عربی هرگز در اعزام نیروی نظامی به نوار غزه عجله نخواهند کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سال المپیک برای ورزش ایران بیش از هر رشته ای در کشتی خلاصه می شود، جایی که دنیا چشم انتظار هفتمین رویارویی یل جویبار و دیوید تیلور آمریکایی است.

خبرگزاری تسنیم

جانشین تدارکات تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس، در کتاب خود با عنوان «موقعیت الله وکیل» به بیان خاطره‌ای از یکی از فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های سردار زاهدی اشاره می کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به برخی از مهم‌ترین حوادث مرگبار در تعطیلات نوروزی اشاره می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

14 ملی‌پوش تیراندازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک پاریس، راهی برزیل می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک پاریس 2024 در رشته تفنگ و تپانچه از 23 فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه در ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود و نمایندگان کشورمان عصر پنجشنبه، 16 فروردین ماه راهی این کشور خواهند شد تا یک هفته پیش از مسابقات در محل برگزاری این رقابت‌ها تمرین کنند. لیست نفرات اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است: تفنگ آقایان:...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان کشورمان به منظور حضور در مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک پاریس راهی برزیل می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نخستین دوره بازی‌های جهانی محیطبانان در ایران در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: به جز رشته تیراندازی به هادی چوپان و مدال وی افتخار کردم و وی نشان داد ایران استعدادهای بزرگی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف بیش از یک تن و 600 کیلوگرم موادمخدر در مرزهای این استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزهای آغازین سال به خاطر رخ دادن برخی حوادث ناگوار و تلخ که اغلب ناشی از عصبانیت‌های آنی و عکس العمل‌های نسنجیده است برای برخی افراد و خانواده‌ها به روزهایی سیاه و با تلخی بی پایان تبدیل شده است.