یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از اسیران صهیونیست به هنگام انتقال به غزه توسط نیروهای گردان های القسام شاخه نظامی حماس، به اشتباه توسط بالگردهای نظامی ارتش اسرائیل هدف قرار گرفته شده و جان خود را از دست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از اسیران صهیونیست به هنگام انتقال به غزه توسط نیروهای گردان های القسام شاخه نظامی حماس، به اشتباه توسط بالگردهای نظامی ارتش اسرائیل هدف قرار گرفته شده و جان خود را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از دستگیری چند نفر از افرادی که حمله تروریستی در چابهار و راسک را پشتیبانی می‌کردند، خبر داد و گفت: برای این افراد پرونده قضائی تشکیل شده و تحقیقات در مورد آنها ادامه دارد. مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل الیمالات بخش چمستان بازداشت شد. به گزارش عرشه آنلاین، تخریب قسمتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت که چند نفر از افرادی که حمله تروریستی چابهار و راسک را پشتیبانی می‌کردند، دستگیر شدند و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از دستگیری چند نفر از افرادی که حمله تروریستی در چابهار و راسک را پشتیبانی می‌کردند، خبر داد. رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از دستگیری چند نفر از افرادی که حمله تروریستی در چابهار و راسک را پشتیبانی می‌کردند، خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از دستگیری چند نفر از افرادی که حمله تروریستی در چابهار و راسک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری آذربایجان با ادعای اینکه ارمنستان در مرز مشترک با این کشور پایگاه‌های تهاجمی مستحکمی ساخته، مسئولیت عواقب آن را متوجه ایروان دانست.

وب‌گاه فرارو

یک فوتبالیست اهل آفریقای جنوبی به ضربه گلوله کشته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه معتقد است که هدف طراحان حمله تروریستی اخیر در مسکو، از بین بردن وحدت بین قومیت‌ها در این کشور چند ملیتی بوده و وزیر امور خارجه روسیه نیز گفت: تردیدی وجود ندارد که اوکراین در این جنایت خونین دست داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، نظامیان صهیونیست صبح امروز به اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم (کرانه باختری) یورش بردند. در پی این یورش گسترده، مبارزان مقاومت فلسطین به مقابله با آن‌ها پرداخته و به سوی آن‌ها تیراندازی کردند. دقایقی پیش منابع محلی با انتشار تصاویری از خون‌های بر زمین ریخته شده یکی از مبارزان فلسطینی از شهادت وی در درگیری با نظامیان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که پاریس باید با هر کشوری که در معرض خطر حملات تروریستی است، همکاری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور فرانسه اظهار داشت که پاریس باید با هر کشوری که در معرض خطر حملات تروریستی است، همکاری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فوتبالیست اهل آفریقای جنوبی به ضربه گلوله کشته شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ لوک فلورس، بازیکن باشگاه کایزر چیفز، در یک حادثه دزدی خودرو در ژوهانسبورگ کشته شده است. باشگاه چیفز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما عمیقاً از خبر درگذشت غم‌انگیز و نابهنگام یکی از بازیکنانمان، لوک فلورس، شوکه و غمگین شده‌ایم. از صمیم قلب تسلیت خود را به خانواده و دوستان او در این دوران بسیار سخت اعلام می‌کنیم.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فوتبالیست اهل آفریقای جنوبی به ضربه گلوله کشته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان جزئیات حمله به پایگاه دریابانی چابهار را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی پلیس با بیان پایان عائله گروگان‌گیری در چابهار گفت: چهار نفر از کارکنان انتظامی و مرزبانی فراجا در حوادث تروریستی چابهار و راسک به شهادت رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فراجا از پایان غائله گروگان‌گیری در چابهار با هلاکت 3 تروریست خبر داد و گفت: پنج خانواده گروگان گرفته شده در صحت و سلامت هستند.