یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه خبر آنلاین

تاکنون حداقل دو تروریست در حمله به مقرهای نظامی راسک و چابهار به هلاکت رسیده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال 14 رژیم صهیونیستی گزارش داد، ارتش (رژیم) اسرائیل مرخصی نظامیان خود را به خاطر آمادگی برای پاسخ ایران به حمله تروریستی دمشق لغو کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دقایقی قبل حمله تروریستی به مقر سپاه در راسک و چابهار انجام شد. در همین راستا، تصاویری از تداوم تیراندازی در این شهرستان مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری فارس از شنیدن تیراندازی در مناطقی از چابهار و راسک خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع محلی از حمله افراد گروهک تروریستی جیش العدل به دو مقر نظامی از جمله کلانتری 12 در مرکز شهر چابهار خبر می‌دهند برخی منابع محلی از حمله افراد گروهک تروریستی جیش العدل به دو مقر نظامی از جمله کلانتری 12 در مرکز شهر چابهار خبر می‌دهند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز‌های پایانی هفته که مصادف با روز جهانی قدس است، 11 فیلم جدید سینمایی و تلویزیونی از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله مسلحانه به دو دستگاه آمبولانس در جنوب استان کرمان، با دو کشته و یک مجروح همراه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به سمت خودروی یک شهروند در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ضاربی مسلح پس از آزادی پسرعموی خود از زندان، ابتدا در کهنوج و سپس در عنبرآباد به سمت او تیراندازی می‌کند که او و یک نفر دیگر را به قتل می‌رساند و 2 نفر هم زخمی می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 770 عدد آمپول قاچاق در پایانه جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس، پیش از ظهر چهارشنبه (15 فروردین 1403) با حضور جمعی از اهالی ورزش در فدراسیون تیراندازی تشییع و به خاک سپرده شد./ ایرنا

خبرگزاری ایرنا

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس، پیش از ظهر چهارشنبه (15 فروردین 1403) با حضور جمعی از اهالی ورزش در فدراسیون تیراندازی تشییع و به خاک سپرده شد.

خبرگزاری تسنیم

وضعیت رشته شمشیربازی به عنوان پنجمین رشته المپیکی مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

شروین اسبقیان می گوید که موضوع خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای امنیت روسیه با اشاره به اینکه تابعیت عوامل اصلی حمله تروریستی به سالن کنسرت تالار کروکوس در نزدیکی مسکو، تاجیک است، گفت: سفارت اوکراین در دوشنبه پایتخت تاجیکستان در حال استخدام مزدور برای شرکت در جنگ علیه روسیه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سهیل مهدی می گوید که لیگ برتر در اواخر خرداد ماه به پایان می رسد.