یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار علایی می گوید: اکثر فرماندهان سپاه از جمله حاج احمد متوسلیان با خلقیات و شیوه رفتاری و منش بنی صدر که رئیس جمهور شده بود، مخالف بودند. زیرا بنی صدر دارای دانش نظامی نبود و با مسائل کردستان هم آشنا نبود و حزب دموکرات از این وضعیت برای گسترش نفوذ خود استفاده می کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگوی تفصیلی با تسنیم درخصوص شرایط این رشته در سال گذشته و انتظاراتش در سال جدید مطالبی را بیان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اردوی تیم ملی ریکرو اعزامی به مسابقات کاپ جهانی شانگ‌های چین از 12فروردین آغاز می‌شود و تا اعزام به مسابقات کاپ جهانی ادامه خواهدداشت. تیم ایران برای حضور هرچه بهتر درمسابقات کسب سهمیه ترکیه، قرار است در دو مرحله از مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان حضور داشته باشد و اردویی 20 روزه نیز در کره‌جنوبی برگزار میکند. مسابقات مرحله اول کاپ جهانی 4 تا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اردوی کمانداران ریکرو اعزامی به مسابقات کاپ جهانی از دوازدهم فروردین ماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

اردوی کمانداران ریکرو اعزامی به مسابقات کاپ جهانی از دوازدهم فروردین ماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اردوی کمانداران ریکرو اعزامی به مسابقات کاپ جهانی از دوازدهم فروردین ماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در کل به فدراسیون‌ها حدود 310 میلیارد تومان پرداختی داشتیم یعنی به طور متوسط و میانگین حدود 200 درصد به فدراسیون‌ها پرداختی داشتیم و در نظر داریم آکادمی ملی المپیک 2 را در شمال کشور تاسیس کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در سال جاری سه رویداد مهم بازی‌های المپیک پاریس که اولویت اول ماست، بازی‌های داخل سالن و رزمی چونبوری تایلند، بازی‌های زمستانی هاربین چین و حتی کار‌های چهارمین رویداد یعنی شروع برنامه‌های حمایتی از بازی‌های ناگویای ژاپن را در پیش داریم، اما فدراسیون‌ها دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیکر پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با شب‌های لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) در فدراسیون تیراندازی به خاک سپرده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از کمیته ملی المپیک؛ سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق عنوان داشت: به لطف الهی سال 1402 را بخوبی مدیریت و آنچه که در مصوبات آمده بود اجرا شد و آنچه در متمم شماره 1 و متمم شماره 2 داشتیم به طور کامل و صد در صد به فدراسیون‌ها پرداخت گردید، در واقع مبلغ 160 تا 170 میلیارد تومانی که به فدراسیون‌ها تعهد داشتیم پرداخت و نکته...

خبرگزاری تسنیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در سال 1402 به صورت میانگین دو برابر بودجه مصوب به فدراسیون‌ها پرداختی داشتیم.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام 15 فروردین ماه در فدراسیون تیراندازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان ادامه حملات متجاوزانه اسرائیل به مناطق مختلف کرانه باختری یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز استقرار نظامیان ارتش اسرائیل بامداد امروز هدف حملات موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام آمریکایی گفت: خطر قحطی در شمال غزه خطرناک بوده و بسیار محتمل است که در برخی مناطق رخ داده باشد. باید کالاها و مواد غذایی درمقیاسی گسترده به شمال غزه وارد شود.