یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه نفر در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو به تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین و پرتاب نارنجک پرداختند و بیش از 14 نفر را کشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه نفر در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو به تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین و پرتاب نارنجک پرداختند و بیش از 14 نفر را کشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی برای به رسمیت شناختن فلسطین» گفت وگو کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیو منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از باغ‌وحش مشهد در خراسان رضوی، وضعیت جسمی «ارس»، تنها پلنگ این باغ‌وحش را نامساعد نشان می‌دهد. معاون اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در خصوص وضعیت سلامت تنها پلنگ باغ وحش مشهد نیز گفت: چند روز پیش بار دیگر ارس که مبتلا به بیماری عصبی پیش رونده است دچار تشنج شد که ناشی از بیماری این گونه است. به گزارش فرارو، محمود قربان زاده افزود: در جریان این تشنج...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در حال ریختن خون فلسطینیان در غزه است و ده‌ها خانه را در اطراف بیمارستان شفا آتش زده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در حال ریختن خون فلسطینیان در غزه است و ده‌ها خانه را در اطراف بیمارستان شفا آتش زده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری عامل خشونت با سلاح و سلب آسایش عمومی در محدوده خیابان" نیاوران" خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه با 11 رای موافق، سه رای مخالف از جمله وتوی روسیه و چین و مخالفت الجزایر و همچنین یک رأی ممتنع گویان، رأی نیاورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری عامل خشونت با سلاح و سلب آسایش عمومی در محدوده خیابان" نیاوران" خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش داد که قرار است هیات رژیم صهیونیستی به سرپرستی «دیوید بارنیا» رییس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) امروز برای ادامه مذاکرات بر سر توافق با حماس بار دیگر عازم دوحه پایتخت قطر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «هاآرتص» گزارش داد که قرار است هیات رژیم صهیونیستی به سرپرستی «دیوید بارنیا» رییس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) امروز برای ادامه مذاکرات بر سر توافق با حماس بار دیگر عازم دوحه پایتخت قطر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه 12 اسرائیل در خبری فوری از شهادت عامل تیراندازی به نظامیان این رژیم که منجر به محرومیت شماری از آنها شد، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 12 اسرائیل در خبری فوری از شهادت عامل تیراندازی به نظامیان این رژیم که منجر به محرومیت شماری از آنها شد، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این فلسطینی صبح امروز جمعه به سمت یک دستگاه اتوبوس حامل شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری تیراندازی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیراندازی در مازندران به قتل یک زن جوان در میاندرود ختم شد. تیراندازی در مازندران به قتل یک زن جوان در میاندرود ختم شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمدحسن دانافر: با وصول گزارش یک فقره تیراندازی منتهی به فوت یک نفر خانم در منطقه اسلام آباد میاندورود، دادستانی شهرستان، با صدور دستورات قضایی به پلیس آگاهی، بر حفظ آثار جرم و شناسایی مرتکب تاکید و در این راستا فورا تحقیقات قضایی و پلیسی آغاز...

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: با وجود اینکه در این رشته 190 مدال توزیع می‌شود اما به دلیل مشکلاتی که پیش روی تیراندازی قرار دارد هنوز در جامعه به خوبی شناخته نشده‌ایم