یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ساعاتی پس از اعلام خبر تیراندازی در یک سالن کنسرت در مسکو، پایتخت روسیه، دادستان‌های روسیه پس از این حادثه با اعلام آغاز به کار یک پرونده جنایی در این ارتباط، حادثه سالن کنسرت مسکو را یک اقدام تروریستی توصیف کردند. رسانه‌های محلی روسیه نیز آمار کشته شده‌ها را در حال افزایش و حداقل 18 نفر به همراه و 43 زخمی عنوان کردند. وزارت خارجه روسیه در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تمامی رویدادهای ورزشی، فرهنگی و عمومی در مسکو در آخر هفته به دلیل حمله تروریستی به سالن کنسرت شهر کروکوس لغو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آنچه در سالن کنسرت کروکوس رخ داد، یک حمله تروریستی خونین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از قبول چک با سر رسید روز تعطیل خودداری کنید. از قبول چک با سر رسید روز تعطیل خودداری کنید. به گزارش عرشه آنلاین، در قوانین جدید، چک دیگر پول نقد است و در چک‌های صیادی تضمین پرداخت آن از طرف بانک تایید می‌شود. با این حال راه‌هایی برای دور زدن این قوانین همیشه هست و افراد زیادی هستند با وجود تحویل چک صیادی اما باز هم چکشان برگشت می‌خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از حمله تروریستی مسکو که ساعتی پیش اتفاق افتاد و منجر به مرگ 40 نفر شده است را مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین تصاویر را از لحظه حمله تروریستی در مسکو که منجر به کشته شدن 40 نفر شده است، مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه روسیه جمعه شب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آنچه در سالن کنسرت کروکوس رخ داد، یک حمله تروریستی خونین است. وزارت خارجه روسیه جمعه شب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آنچه در سالن کنسرت کروکوس رخ داد، یک حمله تروریستی خونین است. به گزارش عرشه آنلاین، از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این بیانیه گفت: همان‌طور که مسئولان روسیه‌اگفته‌اند، تمامی تلاش‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه های خبری روسیه از کشته و زخمی شدن ده ها نفر در نتیجه وقوع تیراندازی و انفجار در یکی از مراکز تجاری حومه پایتخت این کشور خبر می دهند. فیلم‌های تأییدنشده‌ای که کاربران فضای مجازی منتشر کرده‌اند از آتش‌سوزی گسترده بر روی سقف یک ساکن کنسرت که هدف حمله یک گروه مهاجم قرار گرفته حکایت دارد. گزارش‌های اولیه حاکی است 5 فرد مهاجم با ورود به این سالن اقدام به شلیک به‌سمت جمعیت کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید در پی حمله تروریستی در مسکو با ابراز همدردی گفت: تصاویر وحشتناک هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری روسیه از کشته شدن 40 نفر و زخمی شدن 100 نفر دیگر بر اثر تیراندازی در مسکو خبر دادند.

وب‌گاه ورزش سه

سال 1403 برای ورزش ایران به آوردگاهی در تابستان ختم می شود که پر خواهد بود از اشکها و لبخندها، المپیک سی و سوم، شهر نور، پاریس 2024.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز (جمعه) سه فرد مسلح پس از تیراندازی به سمت حاضران در کنسرت، نارنجک و بمب آتش‌زا پرتاب و باعث آتش‌سوزی در محل کنسرت شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید در پی حمله تروریستی در مسکو با ابراز همدردی گفت: تصاویر وحشتناک هستند. هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید در پی حمله تروریستی در مسکو با ابراز همدردی گفت: تصاویر وحشتناک هستند. به گزارش عرشه آنلاین، «جان کربی» عضو شورای امنیت ملی آمریکا و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی این شورا عصر جمعه به وقت محلی در نشستی خبری در واشنگتن، با قربانیان حمله...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی تیراندازی در سالن جشنی در یک مجتمع تجاری در مسکو پایتخت روسیه 12 نفر کشته و 35 نفر دیگر زخمی شدند. در پی تیراندازی در سالن جشنی در یک مجتمع تجاری در مسکو پایتخت روسیه 12 نفر کشته و 35 نفر دیگر زخمی شدند. به گزارش گزارش شبکه تلویزیونی العربیه، در پی تیراندازی در سالن جشنی در یک مجتمع تجاری در مسکو پایتخت روسیه 12 نفر کشته و 35 نفر دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

افراد مسلح با لباس شبه نظامی به طبقه همکف تالار کروکس مسکو حمله کردند و با سلاح‌های خودکار تیراندازی کردند. رویترز: تلفات تیراندازی در روسیه به 62 نفر افزایش یافت.