یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه مشرق نیوز

آئین و جشن‌های نوروزی در اولین روز از ماه فروردین، آغاز فصل بهار و همزمان با ایران، در شهرهای مختلف پاکستان با شور و شوق خاصی تحت عنوان جشن «نوروز عالم افروز» برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ودیویی از رقص محمدرضا گلزار در فضای مجازی پر بازدید شده است. ودیویی از رقص محمدرضا گلزار در فضای مجازی پر بازدید شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق طلا فروشی در محله تهرانسر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شهاب نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اجرای عملیات مقاومتی در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین «گوش عتصیون» در شمال الخلیل خبر دادند. بر اساس گزارش این رسانه‌ها در این عملیات ضدصهیونیستی یک مبارز فلسطینی به سوی صهیونیست‌ها آتش گشوده است. در نتیجه تیراندازی این مبارز فلسطینی به سوی صهیونیست‌ها، 2 صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عملیات مقاومت در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین غوش عتصیون در شمال الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری خبر دادند. این رسانه‌ها افزودند در این عملیات تیراندازی، دو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

وب‌گاه عصر ایران

به دنبال تیراندازی در یک مراسم عروسی در ایذه که منجر به مجروح شدن 13 نفر از مهمانان شد، عاملان شناسایی و بازداشت شدند. تالار محل این مراسم نیز پلمب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

5 نفر از عاملان تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه بازداشت شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان ایذه از شناسایی و بازداشت عامل اصلی تیراندازی در یک مراسم عروسی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«13 نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان مرخص شدند.» فرمانده انتظامی ایذه گفت: بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی این شهرستان، 13 نفر مجروح شدند. سرهنگ رمضان گوروئی اظهار کرد: شب گذشته در جشن عروسی که در ایذه برگزار شد، یکی از حاضران با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ علی کرمی: حوالی ساعت 19:30 دقیقه روز پنجشنبه، 24 اسفند، به دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از ماموران پلیس به سرعت در محل حاضر شدند.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ رمضان گوروئی: در پی وقوع این حادثه با هماهنگی دستگاه قضایی فرد تیرانداز و برگزارکنندگان مراسم دستگیر و ضمن توقیف سلاح مورد استفاده شده، تالار عروسی مهر و موم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از مجروح شدن 13 نفر بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای اشغالگر با حمله به بیمارستان الشفا در غزه خبرنگار الجزیره را بازداشت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد. رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سرهنگ «علی کرمی» روز دوشنبه در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع وابسته به اسرائیل به سمت هر جنبنده ای در مرکز درمانی شفا شلیک می کنند.