یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی نامزدهای قهرمان ایران (جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402) مشخص شد. اسامی نامزدهای قهرمان ایران (جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402) مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین، نامزدهای این جشنواره تحت هشت عنوان (آقای ورزش ایران، بانوی ورزش ایران، برترین سرمربی، برترین تیم ملی، قهرمان فردا، برترین صحنه ورزشی، برترین گل سال، برترین ورزشکار پارالمپیک) به رقابت خواهند پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی نامزد‌های «قهرمان ایران» جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402 مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همایش شرکت گراد با عنوان گراد راوی گردآفریدها پنجشنبه 24 اسفند سال جاری در سالن تلاش با حضور حمیده سادات زعیم زاده مدیر عامل شرکت گراد، بهنام ابولقاسم پور بازیکن پیشکسوت فوتبال و علاقمندان برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

4 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی که با تیراندازی باعث مجروح شدن مادر و دختری 40 و 10 ساله شده بودند دستگیر شدند. 4 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی که با تیراندازی باعث مجروح شدن مادر و دختری 40 و 10 ساله شده بودند دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

اسامی نامزدهای جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402 مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهید علی کوچک‌زایی عصر دیروز در درگیری با اشرار مسلح در روستای پره کنت شهرستان سراوان به شهادت رسید. به گزارش عرشه آنلاین، شهید علی کوچک‌زایی عصر دیروز در درگیری با اشرار مسلح در روستای پره کنت شهرستان سراوان به شهادت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای از یورش نیروهای اسرائیل به شهرهای نابلس و قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

در پی وقوع تیراندازی در منطقه ایندیاناپولیس واقع در ایالت ایندیانای آمریکا، پنج نفر زخمی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات جنایی برای دستگیری مهاجمانی که در حمله‌ای مرگبار جان مرد دلار فروش را گرفتند تا سرقتی میلیاردی انجام دهند، آغاز شد. : سایت جنایی: تحقیقات جنایی برای دستگیری مهاجمانی که در حمله‌ای مرگبار جان مرد دلار فروش را گرفتند تا سرقتی میلیاردی انجام دهند، آغاز شد ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ عصر چهارشنبه، بیست و سومین روز اسفند جاری همکاران خود در کلانتری 153 شهرک ولیعصر...

خبرگزاری تسنیم

دوره مربیگری بین المللی سطح 2 تیراندازی با کمان برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گفته برخی مقامات آمریکایی تل‌آویو در حال بررسی استفاده از پیمانکاران امنیتی خصوصی بین‌المللی برای محافظت از ارسال کمک‌های بشردوستانه در غزه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار سراوان از شهید و زخمی شدن سه مامور انتظامی در این شهرستان خبر داد. فرماندار سراوان از شهید و زخمی شدن سه مامور انتظامی در این شهرستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، همشهری آنلاین نوشت: سعید تجلیلی فرماندار سراوان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عصر امروز پس از تعقیب و گریز تعدادی افراد مشکوک، در روستای پره کنت به سمت ماموران پاسگاه اسپیچ در 7 کیلومتری سراوان شلیک کردند که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات ترکیه اعلام کردند دست‌کم 22 مهاجر در پی غرق شدن قایق‌شان در آب‌های سواحل ترکیه جان باختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته گذشته خبر کشته شدن دختری 21ساله به دلیل شلیک اشتباهی یکی از ماموران نیروی انتظامی پاسگاه چمن‌سلطان در نزدیکی روستایی با همین نام در شهرستان الیگودرز استان لرستان رسانه‌ای می‌شود که صحت و سقم آن پیگیری شده است. روزنامه اعتماد نوشت: بامداد جمعه، نوزدهم اسفند‌ماه جاری وقتی این دختر به همراه پدر، دو خواهر و داماد خانواده از مراسم خاکسپاری دایی خود در روستای فرسش الیگودرز در حال بازگشت...

وب‌گاه خبر آنلاین

بامداد جمعه، نوزدهم اسفندماه جاری وقتی «نگار کریمیان» به همراه پدر، دو خواهر و داماد خانواده از مراسم خاکسپاری دایی خود در روستای فرسش الیگودرز در حال بازگشت به محل زندگی‌شان؛ اصفهان بودند، ناگهان از سوی یکی از ماموران نیروی انتظامی هدف گلوله قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جرج فریدمن در تحلیلی که از سوی اندیشکده GPF منتشر شده، نوشت: ما به تازگی در مورد تهدید چین، توانایی روسیه برای شکست اوکراین، وضعیت اقتصادی اروپا و جنگ‌های خاورمیانه تحلیل کرده‌ایم. همه این‌ها بسیار مهم هستند، اما هیچ‌کدام به اندازه مسائل ایالات متحده، به‌عنوان کشوری با بزرگ‌ترین اقتصاد جهان و ارتشی که اگر به‌طور کامل مورد استفاده قرار بگیرد، می‌تواند...