چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع عبری‌زبان از وقوع یک حادثه امنیتی در شتولا خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام مسئول طالبان افغانستان اعلام کرد: تعداد کشته گشدگان زلزله صبح روز شنبه در هرات به 2400 نفر رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در نتیجه عملیات طوفان الاقصی و نفوذ مبارزان مقاومت به اراضی اشغالی، صهیونیست‌ها دچار سردرگمی شده‌اند. منابع عبری گزارش دادند: در شهرک‌های اطراف غزه آشوب حکم‌فرماست و تعداد افرادی که به اشتباه کشته یا زخمی می‌شوند در حال افزایش است. این منابع در اشاره به دلیل این آشوب‌ها اعلام کردند که شهرک‌نشینان صهیونیست به فرمان ایستِ نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه مشرق نیوز

شهید نادر مهدوی فرمانده ناو گروه‌های قرارگاه نوح نبی (ع) سپاه پاسداران بود که همراه با همرزمانش ابهت پوشالی آمریکا را در خلیج فارس شکست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک باند تبهکار در یک فروشگاه در حومه پایتخت گواتمالا به 5 مرد و 3 زن تیراندازی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عملیات توفان اقصی همه بخش‌های امنیتی و نظامی اسرائیل را غافلگیر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح با کشف یک تن انواع مواد افیونی توسط پلیس استان در سراوان و خاش خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روسای فدراسیون‌هایی که رشته‌های تحت مدیریت آنها نتایج ضعیفی در بازی‌های آسیایی هانگژو کسب کردند باید بابت عملکردشان بازخواست شوند؛ این بازخواست باید کناره‌گیری آنها را در پی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از کشته شدن تعدادی از گردشگران اسرائیلی به دست یک پلیس مصر را خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های مصری به آمار جدیدی از صهیونیست‌های کشته شده در جریان عملیات ضدصهیونیستی در اسکندریه اشاره کردند. بر اساس این گزارش، 6 اسرائیلی امروز یکشنبه هشتم اکتبر 2023 بر اثر تیراندازی پلیس مصری در استان اسکندریه مصر کشته شدند. رسانه‌های مصری به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد: پلیس مصری با سلاح خود به سمت اسرائیلی‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید مناف هاشمی در ارزیابی خود از عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، اظهار داشت: خدا را شاکرم که ورزشکاران همه تلاش خود را کردند و آنچه که باید در میدان از خودشان نشان می‌دادند، انجام دادند تا بتوانند پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورند و جایگاه ایران را در نقطه‌ای نگه دارند که یک رضایت نسبی وجود داشته باشد. وی ادامه داد: به هر حال...

وب‌گاه ورزش سه

کاروان ایران در شرایطی کار خود در هانگژو را به پایان رساند که ورزشکاران ایرانی از بدبینانه‌ترین پیشبینی‌ها هم ضعیف‌تر نتیجه گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

3 سارق منزل در حین سرقت در عملیات ماموران کلانتری یوسف آباد دستگیر شدند. 3 سارق منزل در حین سرقت در عملیات ماموران کلانتری یوسف آباد دستگیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 سارق منزل در حین سرقت در عملیات ماموران کلانتری یوسف آباد خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست کاروان شهید حججی در بازی های آسیایی توضیحاتی را درمورد عملکرد این کاروان ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع از تیراندازی به گردشگران اسرائیلی در اسکندریه مصر خبر می‌دهند. کریستف گالتیه به عنوان سرمربی جدید الدحیل قطر انتخاب شد. به گزارش عرشه آنلاین، کریستف گالتیه سرمربی جدید الدحیل قطر شد. این خبر را فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات اعلام کرد.