چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه ورزش سه

پر افتخارترین ورزشکار زن ایرانی در بازیهای آسیایی، نه نجمه خدمتی، نه حمیده عباسعلی و نه سایر دختران مشهور ورزش ایران... این یک مقاله اختصاصی است.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: باهمکاری مشترکی که بین عشایر به ویژه معتمدهای محلی و همچنین پلیس انجام شد؛ شاهد کاهش بیش از 38درصد تیراندازی در مراسم‌های جشن و عزاداری این شهرستان هستیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب بافت گفت: در پی انتشار فیلمی مبنی بر تیراندازی تعدادی از حاضران در یک مراسم عروسی در این شهرستان، پرونده قضایی برای این تخلف تشکیل و متهمان تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیراندازی به یک روحانی در کوه چنار فارس باعث مجروع شدن وی و انتقال فوری به بیمارستان شد. تیراندازی به یک روحانی در کوه چنار فارس باعث مجروع شدن وی و انتقال فوری به بیمارستان شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان کوهچنار گفت: در یک دعوای خانوادگی یک روحانی حدوداً 50 ساله با اسلحه ساچمه‌زنی مجروح و به بیمارستان انتقال داده شده است که فرد ضارب بلافاصله از محل متواری شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با پایان یافتن بازی‌های آسیایی هانگژو حالا بازار توجیه و تفسیرهای بیهوده رؤسای فدراسیون‌های ورزشی برای فرار از پاسخگویی در خصوص شکست‌ها داغ‌داغ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد کارخانه‌دار در اقدامی هولناک دست به قتل زن باردار و برادرش زد. مرد کارخانه‌دار در اقدامی هولناک دست به قتل زن باردار و برادرش زد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مرد کارخانه‌دار که همسر و برادرش را قربانی شک خود کرده بود، به‌زودی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

وب‌گاه گسترش

بازی کردن با تفنگ اسباب بازی یک بازی هیجان انگیز برای کودکان و نوجوانان است. با انتخاب اسباب بازی درست و مناسب سن کودک می‌توان سبب رشد خلاقیت ذهنی و فکری او شد. تفنگ اسباب بازی اسباب بازی محبوب، برای همه کودکان و به ویژه پسر بچه‌ها می‌باشد. این اسباب بازی با رنگ‌های شاد، کارایی بالا و تخیلی که برای کودکان دارد آنها را تشویق به فعالیت و بازی در فضای باز و ایجاد تعامل با یکدیگر می‌کند....

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتل درباره انگیزه‌اش از جنایت گفت: برادرم پشت سر من بدگویی کرده بود و از او کینه به دل داشتم. از سوی دیگر همسرم هم دیگر مرا حمایت نمی‌کرد. او هم شروع کرده بود پشت سر من حرف زدن. قاتل درباره انگیزه‌اش از جنایت گفت: برادرم پشت سر من بدگویی کرده بود و از او کینه به دل داشتم. از سوی دیگر همسرم هم دیگر مرا حمایت نمی‌کرد. او هم شروع کرده بود پشت سر من حرف زدن. به گزارش عرشه آنلاین، مرد کارخانه‌دار...

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی شهرستان کوهچنار گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر یک فقره درگیری و نزاع خانوادگی در روستای ملای انبار شهرستان کوهچنار، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند. حسینعلی شیروانی، فرمانده انتظامی شهرستان کوهچنار از شناسایی ضاربی که یک روحانی حدودا 50 ساله را در دعوای خانوادگی در یکی از روستاهای این شهرستان با اسلحه شکاری مجروح کرده و متواری شده بود، خبر...

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان سیستان‌وبلوچستان خبر داد اوضاع شهر زاهدان عادی و تصاویر تیراندازی قدیمی است. مردم به خوبی شرایط را مدیریت کردند و در فراخوان‌ها شرکت نکردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی حمله توپخانه‌ای و راکتی اسرائیل به جنوب لبنان، شهرک‌های صهیونیستی از خاک لبنان هدف حملات راکتی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی از حمله به سه نقطه متعلق به حزب‌الله لبنان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از آن که چند مبارز مقاومت با انفجار موانع مرزی وارد اراضی اشغالی شدند و با نظامیان صهیونیست درگیر شدند، ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های الضهیره، یارین و عیتا الشعب واقع در مناطق مرزی لبنان با اراضی اشغالی را بمباران کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از آن که چند مبارز مقاومت با انفجار موانع مرزی وارد اراضی اشغالی شدند ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مرزی جنوب این کشور را بمباران کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنهان شدن سربازان اسرائیلی در توالت از ترس فلسطینی ها سوژه رسانه ها شد.