چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از گردشگران اسرائیلی توسط یک مامور پلیس مصر کشته شدند الجزیره گزارش داد تعدادی از گردشگران اسرائیلی توسط یک مامور پلیس مصر کشته شدند تیراندازی در اتوبوس حامل اسرائیلی ها در نزدیکی اسکندریه مصر رخ داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاروان کشورمان با کسب عنوان هفتمی به کار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو پایان داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: پاسخگوی کل کاروان در خصوص جمع‌بندی نتایج ما هستیم، اما فدراسیون‌ها باید به مردم گزارش بدهند و مردم را قانع کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ورزش ایران نسبت به دوره قبل بازی‌های آسیایی مدال کمتری گرفت و همین مساله باعث شد که در جدول رده‌بندی هم یک پله افت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاروان ورزشی ایران با کسب 54 مدال به کار خود در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2022 که در شهر هانگژوی چین برگزار شد، پایان داد. کاروان ورزشی ایران با کسب 54 مدال به کار خود در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2022 که در شهر هانگژوی چین برگزار شد، پایان داد. به گزارش عرشه آنلاین، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، امروز (یکشنبه 17 مهر ماه) در حال برگزاری است و قرار است تا ساعاتی...

خبرگزاری تسنیم

مقایسه عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2018 و 2022 نشان می‌دهد که برخی رشته‌ها نسبت به دوره گذشته افت و برخی دیگر پیشرفت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاروان ورزشی ایران با کسب 54 مدال به کار خود در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2022 که در شهر هانگژوی چین برگزار شد، پایان داد.

خبرگزاری تسنیم

حوالی ساعت 12 ظهر 26 اسفند 1365، هواپیمای عراقی در آسمان ایران دیده شد؛ به اصفهان رسید و اولین موشک به سمتش پرتاب شد، بریک کرد اما موشک دوم بلافاصله او را هدف قرار داد! قدرت هوایی عراق با سقوط میگ 25 شکست.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاروان ورزشی ایران با کسب 54 مدال و ایستاد ندر مکان هفتم به کار خود در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی شهر هانگژو پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس تلفنی با رئیس جمهوری فرانسه خواستار اقدام فوری فرانسه برای پایان دادن به درگیری در فلسطین شد.

خبرگزاری تسنیم

کاروان ورزشی ایران با کسب 54 مدال به کار خود در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی شهر هانگژو پایان داد.

وب‌گاه ورزش سه

داوید دخیا، دروازه بان سابق منچستریونایتد، به جای حضور در زمین فوتبال، روزهایش را با بازی‌های ویدیویی سپری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌همه چیز زمانی شروع می‌شود که اندام یا بافت داخلی از کیسه عضلانی خود بیرون بزند. اگر این اتفاق رخ دهد، شما به فتق شکم یا Suspected hernia دچار شده‌اید. وقتی دراز می‌کشید، توده ناپدید می‌شود. همه چیز زمانی شروع می‌شود که اندام یا بافت داخلی از کیسه عضلانی خود بیرون بزند. اگر این اتفاق رخ دهد، شما به فتق شکم یا Suspected hernia دچار شده‌اید. وقتی دراز می‌کشید، توده ناپدید می‌شود. به گزارش...