چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از صدای آژیر خطر در فرودگاه تل آویو همزمان با حملات موشکی حماس مشاهده می کنید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارتش رژیم صهیونیستی ازآغاز تهاجم به منطقه غزه در واکنش به عملیات بزرگ صبح امروز مقاومت، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تنها یک ماه پس از آغاز جنگ ایران و عراق، نخستین گام‌ها برای تشکیل پدافند هوایی سپاه پاسداران برداشته شد تا یکی از مهم‌ترین نیروهای عملیاتی در دفاع مقدس متولد شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

آژیرهای خطر صبح امروز شنبه در پی حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، در کل منطقه «غلاف غزه» نزدیک مرز نوار غزه و نیز دیگر شهرهای اشغالی از جمله تل‌آویو به صدا درآمدند. رادیو رژیم صهیونیستی نیز از ورود نیروهای مقاومت به داخل شهرک‌های غلاف غزه و تیراندازی در این شهرک‌ها خبر داد، محمد الضیف، فرمانده گردان‌های القدس در سخنانی ضمن اعلام عملیات «توفان الاقصی» تاکید کرد: پس از نفوذ اعضای مقاومت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین در نوار غزه به اراضی اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که صد‌ها راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور و برخی مناطق در مرکز اراضی اشغالی شلیک شده است. در پی این حمله راکتی گسترده آژیر خطر در تل آویو، ریشون لتزیون، رحوفوت و مناطق...

وب‌گاه ورزش سه

نُه قهرمان ملی خاص زن و مردی ایرانی که یا تاریخ سازی کرده‌اند یا کسی روی آنها حساب نمی‌کرده و کاری کرده‌اند کارستان!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پی جراحت یک پرستار مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روی حویق بر اثر کوبیدن مشت بر روی پیشخوان پذیرش توسط مراجعه‌کننده واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پلیس تهران ماجرای تیراندازی و عملیات تعقیب و گریز در یوسف‌آباد را تشریح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

برخی از فدراسیون هایی که قول مدال طلا داده بودند، با ناکامی تمام به کار خود در هانگژو پایان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از درگیری منجر به قتل در شهرستان محلات خبر داد که در پی آن قاتل ساعاتی پس از ارتکاب جرم، خود را به پلیس معرفی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اتفاق جابجایی دو نوزاد دختر در یکی از بیمارستان های قم اعلام کرد با پیگیری های این دانشگاه و انجام آزمایش دی ان ای، نوزادان به خانواده های اصلی خود بازگشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کلانتری 125 یوسف آباد تهران از تیراندازی پلیس به سمت یک خودروی 206 طی یک عملیات تعقیب و گریز در خیابان یوسف آباد خبر داد.

وب‌گاه فرارو

راننده 206 با سرعت بالا و به قصد آسیب زدن به سمت ماموران حمله ور شده و در ادامه اقدام به متواری شدن از محل کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کلانتری 125 یوسف‌آباد علت تیراندازی پلیس در منطقه یوسف‌آباد به یک خودروی 206 سفید رنگ را توضیح داد. ماجرای تیراندازی پلیس به خودروی 206 در یوسف‌آباد چه بود رئیس کلانتری 125 یوسف‌آباد علت تیراندازی پلیس در منطقه یوسف‌آباد به یک خودروی 206 سفید رنگ را توضیح داد.