چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عصر ایران

با حضور مأموران و همزمان با دستگیری سرنشینان 206 مشخص شد که در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی مأموران پلیس، دو سرنشین 206 مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس کلانتری 125 یوسف آباد تهران از تیراندازی پلیس طی یک عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد تهران از تیراندازی پلیس طی یک عملیات تعقیب و گریز خبر داد. سرهنگ حمید کلانتری، رئیس کلانتری 125 یوسف آباد اعلام کرد: ساعت 22:00 چهارشنبه 12 مهرماه 1402، از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران، گزارش تردد مشکوک یک دستگاه 206 سفیدرنگ پلاک مخدوش با سه سرنشین جوان در خیابان شهید فکوری، به کلانتری 125 یوسف آباد اعلام شد. وی گفت: با حضور واحد گشت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حمید کلانتری، رئیس کلانتری 125 یوسف آباد اعلام کرد: ساعت 22:00 چهارشنبه 12 مهرماه 1402، از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران، گزارش تردد مشکوک یک دستگاه 206 سفیدرنگ پلاک مخدوش با سه سرنشین جوان در خیابان شهید فکوری، به کلانتری 125 یوسف آباد اعلام شد. وی گفت: با حضور واحد گشت کلانتری یوسف‌آباد در محل و پیاده شدن مأموران...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کلانتری 125 یوسف‌آباد علت تیراندازی پلیس در منطقه یوسف‌آباد به یک خودروی 206 سفید رنگ را توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده وزن 65 کیلوگرم ایران به مدال نقره کشتی آزاد بازی‌های آسیایی بسنده کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد جریان تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران به سرنشینان خودرو 206 را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در فضای مجازی فیلمی مبنی بر اصابت خمپاره به ستاد فرماندهی پایتخت منتشر شده است که حواشی را به همراه داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند بر اساس توافقنامه تجارت ترانزیتی کابل و اسلام‌آباد، وزات تجارت این کشور صادرات 212 قلم کالا را به افغانستان ممنوع اعلام کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرونده متهم 26 ساله است؛ به اتهام اذیت و آزار پسران نوجوان، 2 شب پیش در مازندران دستگیر شد. عامل و اذیت پسران نوجوان بالاشهری دستگیرشد به گزارش عرشه آنلاین پرونده متهم 26 ساله است؛ به اتهام اذیت و آزار پسران نوجوان، 2 شب پیش در مازندران دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

هانگژو - ایرنا - رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، گفت: مسئله روحی و روانی در تیم وجود داشت که وقتی به تهران برگردیم روی آن کار می‌کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون تیر و کمان مسائل روحی روانی را دلیل ناکامی ورزشکاران ابن رشته در هانگژو عنوان کرد و گفت: در تهران روی این مشکل کار می کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: مسئله روحی و روانی در تیم وجود داشت و وقتی به تهران برگردیم روی این موضوع کار می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

هانگژو - ایرنا - ملی‌پوش تیراندازی با کمان ایران گفت: متأسفانه امروز بدشانس بودیم و نتوانستیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش تیراندازی با کمان ایران گفت: متأسفانه بدشانس بودیم و نتوانستیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم.