جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در فدراسیون تیراندازی با اعضای کادر فنی و ملی‌پوشان این رشته دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی ملی‌پوشان تیراندازی از افزایش حداقل 150 درصدی اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیر فنی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک از قطعی شدن 9 سهمیه جدید برای کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس خبر داد و اینکه فهرست تعداد رشته های این کاروان در 10 رشته بسته شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: هدف ما حضور با تمام قدرت است و اینکه تیراندازان بتوانند عملکردی نزدیک به خودشان داشته باشد، عملکرد مطلوبی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با گذشت 9ماه از جنگ اسرائیل و حماس در غزه، درگیری با شدت متوسط بین اسرائیل و حزب‌الله لبنان در حال افزایش است. به گزارش موسسه واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک، اسرائیل فرماندهان ارشد نظامی حزب‌الله را مدام هدف قرار می‌دهد. حزب‌الله به تدریج در حال پرتاب گلوله به سمت جنوب در سراسر مرز است. لفاظی‌ها نیز در حال تشدید است. هفته گذشته، سیدحسن نصرالله، رهبر حزب‌الله هشدار داد که «اسرائیل باید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در شمال شرقی فرانسه، یک نفر کشته و 6 تَن زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: تصمیم امانوئل مکرون برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی وجهه و جایگاه وی را در داخل و خارج از این کشور تضعیف کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: تصمیم امانوئل مکرون برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی وجهه و جایگاه وی را در داخل و خارج از این کشور تضعیف کرده است.

خبرگزاری مهر

دکتر سعید جلیلی نامزد ریاست جمهوری گفت: مادر بودن و فرزند همراه داشتن نباید مانع حضور اجتماعی بانوان شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم تشییع شهید «فرهاد جلیل‌» از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان فردا دوشنبه 11 تیرماه از ساعت 14 در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: برای رسیدن به سهمیه روزهای پرفشاری را سپری کردم اما خوشحالم که این اتفاق رقم خورد؛ تلاش خواهم کرد از المپیک هم با دست پر برگردم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیدبان حقوق‌بشر از کشته شدن 30 معترض کنیایی در روز سه‌شنبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیدبان حقوق بشر اعلام کرد که در جریان ناآرامی‌های کنیا در روز سه شنبه، 30 نفر کشته شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

اوتسیانو ناموایا، مدیر بخش آفریقا در دیده بان حقوق بشر، گفت که تیراندازی مستقیم و بدون توجیه به جمعیت، از جمله زمانی که معترضان درحال فرار هستند، طبق قوانین کنیا و بین المللی کاملا غیرقابل قبول است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش ها از کنیا حاکیست که 30 نفر در تظاهرات اعتراض آمیز به دولت این کشور جان خود را از دست داده اند.