جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی برخورد خشونت آمیز پلیس کنیا با معترضان در این کشور اعلام کرد که واشنگتن عمیقا نگران وضعیت کنیا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبیه ساز هواپیمای ترابری سی 130 با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری شهید دوران شیراز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از شبیه ساز هواپیمای ترابری سی 130 با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری شهید دوران شیراز رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه «پاستور شماره 14» با موضوع ورزش در دولت جدید روی آنتن رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیراندازی در لاس‌وگاس آمریکا پنج کشته برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال درگیری و تیراندازی در لاس‌وگاس آمریکا، پنج نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی آغاز اعتراضات گسترده در کنیا به دلیل تصویب قانون افزایش مالیات، آمریکا خواستار خویشتن داری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال آغاز اعتراضات گسترده در کنیا به دلیل تصویب قانون افزایش مالیات، آمریکا مقامات این کشور را به خویشتن‌داری دعوت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر اسرائیل می‌گوید جنگ در نوار غزه به زودی وارد مرحله جدیدی می‌شود. بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «مرحله شدید جنگ با حماس در شرف پایان است. این به آن معنا نیست که جنگ در شرف پایان است، بلکه جنگ در مرحله شدید خود در شرف پایان است.» اگرچه بیش از نیمسال از کشتار وحشتناک در غزه می‌گذرد، اما نتانیاهو به سرعت دو چیز را روشن کرد: الف) آتش بس در غزه در دسترس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیویورک تایمز: یکشنبه عصر، مردان مسلح ناشناس به دو کلیسا، یک کنیسه و یک پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر «دربند» و «مخاچ‌قلعه» حمله کردند. کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد: 15 افسر پلیس، چهار غیرنظامی از جمله یک کشیش ارتدوکس در این حملات تروریستی کشته شدند. تصاویری در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که لحظاتی از تیراندازی مهاجمان را نشان می‌دهد. در این تصاویر و ویدئوها عده‌ای با لباس‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی آب منطقه‌ای اصفهان گفت: این سازمان نزدیک به 2 هزار متر ایمن‌سازی کانال‌های آب را در استان در دست اقدام دارد که تا پایان تیر آینده تکمیل می شود.

وب‌گاه عصر ایران

شهر ماخاج قلعه در حدود 125 کیلومتری شمال غرب دریای خرز قرار دارد. مهاجمان به سمت پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی تیراندازی و یک را کلیسا مورد حمله قرار دادند. تیراندازی در اطراف کلیسای جامع اسامپشن در ماخاج‌قلعه آغاز شد. فیلم‌ها نشان می‌دهد که ساکنان در حال دویدن در شهر برای جستجوی پناهگاه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیوان کیفری بین‌المللی امروز «سرگئی شویگو» وزیر دفاع پیشین روسیه و «والری گراسیموف» ژنرال برجسته روس را به ارتکاب آنچه آن را جنایت جنگی توصیف کرده متهم کرد و در حکمی خواستار بازداشت آن‌ها شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عاملان 13 قتل سریالی در گرگان که پس از 15 سال فعالیت پنهانی رازشان فاش شد عاملان 13 قتل سریالی در گرگان که پس از 15 سال فعالیت پنهانی رازشان فاش شد به گزارش عرشه آنلاین؛ 8 فروردین‌ماه سال 94، مرد 50 ساله‌ای به همراه دو پسرش در جریان سرقت خودرویی در خیابان گاز شهر گرگان وقتی با مقاومت راننده مواجه شدند، با شلیک گلوله وی را در برابر دیدگان همسرش به قتل رساندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل سازمان ملل متحد، حملات تروریستی دیروز در داغستان روسیه را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان ملل حمله تروریستی روز گذشته در داغستان روسیه را محکوم کرد.