جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از زمان پیدایش تسلیحات هسته‌ای، اروپا توسط چتر هسته‌ای آمریکا محافظت شده است اما اکنون برخی کشورهای اروپایی پرسشی را مطرح می‌کنند که آیا این وضعیت هسته‌ای همچنان پابرجا خواهد ماند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقوع تیراندازی امروز در ایالت کنتاکی در آمریکا 5 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقوع تیراندازی امروز در ایالت کنتاکی در آمریکا 5 کشته و 3 زخمی در پی داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اراذل و اوباش رفسنجان زن جوان را مقابل دیدگان شوهرش از خودروی او ربودند اراذل و اوباش رفسنجان زن جوان را مقابل دیدگان شوهرش از خودروی او ربودند به گزارش عرشه آنلاین؛ ربودن یک زن با مرگ یکی از گروگانگیران و رهایی فردی که گروگان گرفته شده بود پایان یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حضور کاروان جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2024 پاریس با 29 سهمیه مردان و 11 سهمیه بانوان نهایی شد و ورزشکاران ایرانی در 13 رشته ورزشی: قایقرانی، شمشیربازی، دوچرخه‌سواری، ژیمناستیک، تیراندازی، تکواندو، وزنه‌برداری، کشتی، سنگ‌نوری، تیروکمان، تنیس روی میز، دوومیدانی و شنا در این دوره از رقابت‌ها به میدن خواهند رفت. رشته کشتی با 11 سهمیه از نظر تعداد...

وب‌گاه فرارو

ربودن یک زن با مرگ یکی از گروگانگیران و رهایی فردی که گروگان گرفته شده بود، پایان یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ربودن یک زن در رفسنجان با دخالت پلیس و مرگ یکی از گروگانگیران و رهایی گروگان پایان یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

سرمربی کره‌ای تیروکمان معتقد است پیشرفت ملی پوشان ایران در یک سال و نیم اخیر به قدری خوب بوده که رقبا دوست ندارند دیگر با تیم قدرتمند ما مقابله کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خشونت و تیراندازی‌های دسته جمعی اغلب در آمریکا در ماه‌های تابستان افزایش می‌یابد، زیرا افراد بیشتری برای رویداد‌های اجتماعی حضور می‌یابند، مدارس نوجوانان تعطیل می‌شوند و دمای هوای گرم‌تر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات آمریکایی اعلام کردند که بر اثر تیراندازی‌ها و درگیری‌های خشونت آمیز در طول تعطیلی‌های روز استقلال آمریکا (4 جولای) حداقل 33 نفر در سراسر این کشور کشته و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز گذشته چهره‌های مختلفی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

خبرگزاری مهر

وزارت کشور بلغارستان روز جمعه تایید کرد که در تیراندازی در پایتخت این کشور، یک مرد کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه تابناک

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری مسلحانه در شهر بیدستان شهرستان البرز خبر داد و گفت: 8نفر در این خصوص دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

روسای فدراسیون‌های ورزشی و قهرمان 3 دوره پارالمپیک از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه 15 تیر دعوت به عمل آورد.