جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از متوقف شدن سارق خودرو با شلیک پلیس در محدوده شهرک غرب خبر داد. سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از متوقف شدن سارق خودرو با شلیک پلیس در محدوده شهرک غرب خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمد افشار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت زنی های عوامل کلانتری 134 شهرک غرب با هدف شناسایی و دستگیری سارقان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه بهداشت و درمان قوچان با صدور اطلاعیه ای در خصوص اینکه برخی رسانه ها امروز - دوشنبه - علت فوت مرحومه دکتر محدثه خاکپور، فوق تخصص نوزادان که در حال گذراندن طرح خود در قوچان بود را "ابتلا به تب دنگی" عنوان کردند، این موضوع را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از متوقف شدن سارق خودرو با شلیک پلیس در محدوده شهرک غرب خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین وضعیت معدن شن و ماسه شازند از سوی معاون فرماندار این شهرستان تشریح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سی و سومین دوره بازی‌های المپیک قرار است از 5 تا 21 مرداد ماه در پاریس برگزار شود. کاروان ایران قرار است با 40 ورزشکار متشکل از 29 مرد و 11 زن در این رویداد مهم شرکت کند. قرار است مسابقات این دوره در چندین مرکز ورزشی و ورزشگاه‌های قدیمی برگزار شود که در زیر نگاهی به سالن‌هایی که ورزشکاران کشورمان قرار است در آن بازی کنند، می‌اندازیم. تیراندازی مرکز...

خبرگزاری تسنیم

سی و سومین دوره بازی‌های المپیک از 5 تا 21 مرداد ماه در پاریس برگزار می‌شود و خبرگزاری تسنیم در گزارشی به بررسی ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات می‌پردازد.

خبرگزاری مهر

سیده عذرا موسوی در بیست و نهمین نشست انجمن ادبی خورشید درباره داستان‌نویسی برای نوجوانان گفت: احساس هویت تاریخی پیونددهنده نسل‌های مختلف به یک‌دیگر است و مانع جدا شدن نسلی از تاریخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

لوچیانو روسی رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی گفت: فدراسیون تیراندازی ایران خیلی خوب و سخت برای ورزشکاران زن و مرد و به خصوص برای جوانان تلاش می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال هشدار اسرائیل برای تخلیه مناطقی در شرق غزه، موج بزرگی از آوارگان به سمت غرب شهر غزه به راه افتادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از هشدار اسرائیل برای تخلیه شرق غزه، موج جدیدی از آوارگان غزه به سمت شرق منطقه راهی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عامل تیراندازی به اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منبع آگاه اعلام کرد: صدای شنیده شده در ساحل چابهار ناشی از تمرین رزمی شبانه نیروی دریایی سپاه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس ایالت میشیگان در آمریکا امروز از تیراندازی به 21 نفر در «دیترویت» خبر داد و اعلام کرد که تا کنون 2 نفر در این ارتباط کشته شده‌اند.

خبرگزاری مهر

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: نتیجه این ماموریت‌ها دستگیری هشت نفر طی عملیات‌های مختلف بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رادیو فردا به نقل از شبکه‌های 7 و 14 تلویزیون و روزنامه هاآرتص، وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید ایران در تلاش برای ارسال غیرقانونی تسلیحاتِ بیشتر به منطقه جنین در کرانه باختری است. یوآو گالانت در بازدید از شمال کرانه باختری که جنین در آن منطقه واقع شده، گفت: با توجه به تلاش ایران برای ارسال تسلیحات به منطقه، اسرائیل تیم‌های دفاع محلی را از نظر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعاتی پس از نبردی در شرق اوکراین در ماه اوت، یک سرباز روسی مجروح و به شکل غیرمسلح از میان یک سنگر تقریبا ویران‌شده خزید و در برابر اسیرکنندگان خود، واحدی از داوطلبان بین‌المللی به رهبری یک آمریکایی کمک طلبید. «کاسپار گروس» یک پزشک آلمانی در آن واحد، گفت که سرباز را دیده که با ترکیبی از انگلیسی و روسی دست و پا شکسته درخواست مراقبت پزشکی کرده است. غروب بود. یکی از اعضای تیم به دنبال...