جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبانیکم مرزبانی ابراهیم مرمزی بامداد امروز شنبه بر اثر حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور این استان به شهادت رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ساعاتی قبل اشرار مسلح جهت ربودن صندوق آرای منطقه جکیگور به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق أخذ رای از چند جهت تیراندازی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری ایرنا اعلام کرد که به دنبال حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور جنوب سیستان و بلوچستان شهید شدند.

خبرگزاری دانشجو

ساره جوانمردی قهرمان رشته تیراندازی پارالمپیک توکیو در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان با امضای یک فرمان، مجلس ملی این کشور را منحل کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با آغاز انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قهرمانان ورزشی همچون دیگر آحاد ورزشی حضور پرشوری در انتخابات دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرتین سرایداران، جانباز حادثه تروریستی شاهچراغ که خانواده‌اش را در آن حادثه از دست داد، نیز پای صندوق رای رفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ آرتین سرایداران، جانباز حادثه تروریستی شاهچراغ نیز پای صندوق رای رفت و رای خانواده را نوشت و به صندوق انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با اوج گیری تنش میان حزب الله لبنان و اسرائیل گروهی از ناظران از احتمال رویارویی این دوبازیگر در جبهه شمال می گویند؛ رویارویی که پس لرزه هایش می تواند جهان را درگیر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از غرق شدن یک پسر بچه 9 ساله در رودخانه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک پسر بچه 9 ساله در رودخانه‌ای در خرمشهر غرق شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمتر از 30 روز دیگر تا آغاز رسمی سی‌وسومین دوباره بازی‌های المپیک باقی مانده و تعداد ورزشکاران کاروان ایران فعلا به 37 نفر رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد قربانیان اعتراضات در کنیا به 23 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ادامه اعتراضات در کنیا، تعداد افرادی که در نتیجه مداخله نیروهای امنیتی در تظاهرات‌ها جان خود را از دست دادند به 23 نفر افزایش یافته است.