جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام‌های جمهوری داغستان از افزایش شمار تلفات نیروهای پلیس در حملات افراد مسلح به 15 نفر خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو پسرخاله که. یکی از آنها ادعا می‌کرد بادیگارد بازیگر معروف سینما و تلویزیون است، برای اموال یک مرد تاجر نقشه می‌کشند، اما نقشه سرقت آنها به جنایت ختم می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در ارتباط با حمله امروز اوکراین به سواستوپل اعلام کرد: «پوتین» دائما با نیروهای مسلح روسیه در تماس است.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی شادگان از شهادت مامور فراجا استوار کامران مسعودی تبار در راه امنیت مردم خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شادگان گفت: مامور جان بر کف فراجا استوار یکم «کامران مسعودی تبار» در راه امنیت مردم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت کشور روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که در جریان 2 تیراندازی در داغستان روسیه، 1 افسر پلیس کشته و چند پلیس دیگر نیز زخمی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت کشور روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که در جریان 2 تیراندازی در داغستان روسیه، 1 افسر پلیس کشته و چند پلیس دیگر نیز زخمی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

در آرژانتین به آنخل دی ماریا اطمینان نداده اند که از او محافظت خواهد شد و اگرچه تمایل او بازگشت به روساریو سنترال است، اما این ایده هر روز غیرممکن‌تر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازه اسرار آمیز مونولیت بعد از چهار سال، روز گذشته در لاس‌وگاس آمریکا مشاهده شد اما این سازه عجیب توسط پلیس برداشته شد.

وب‌گاه عصر ایران

مقامات روز شنبه گفتند که در تیراندازی در پارکی در ایالت کلرادو دو نفر کشته شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: فدراسیون فقط تیم ملی را ندارد و نباید از پشتوانه‌سازی غافل شود، در این راستا 800 نفر را در رده سنی نوجوانان و جوانان شناسایی کردیم.

وب‌گاه فرارو

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که با ارائه رسید جعلی و استفاده از کارت تقلبی از متصدیان مغازه کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

گازگرفتگی باعث مرگ یک کارگر در عمق چاهی در شهر تاریخی مالین استان خراسان رضوی شد.

خبرگزاری تسنیم

مسئولان کمیته ملی المپیک صبح امروز از فدراسیون تیراندازی بازدید کردند و جلسه صمیمانه‌ای با اهالی تیراندازی داشتند.