جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه فرارو

عابرپیاده حین عبور از عرض بزرگراه یاسینی جان خود را از دست داد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون تیراندازی با ملی پوشان المپیکی این رشته دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه فرارو

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سرایدار یک مجتمع مسکونی که با سوءاستفاده از اعتماد صاحب یکی از واحدهای مسکونی اقدام به سرقت از این خانه کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

گفتگوی صمیمی تیراندازان اعزامی به المپیک پاریس با رئیس کمیته ملی المپیک در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

براساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر (3 تیر) روی عدد 96 و در وضعیت قابل قبول است.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از ادامه آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر پس از سه روز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

وزیر دادگستری از انتقال 291 تبعه خارجی محکوم در زندان‌های ایران و 150 تبعه ایرانی محکوم در خارج از کشور طی سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

استاد دانشگاه حقوق، بحث هویت را یکی از حقوق مسلم کودکان عنوان کرده و می‌گوید: «این حق هم در کنوانسیون حقوق کودک و هم در قوانین مختلف داخلی کشور به آن توجه شده است.»

وب‌گاه فرارو

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: «یکی از مهم‌ترین موارد برنامه هفتم توسعه، درباره مشمولان سربازی بالای 35 سال سن و دارای حداقل دو فرزند است که در صورتی که غایب نباشند، با تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام این افراد معاف خواهند شد.»

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ توصیه‌هایی را برای نحوه تشخیص اخبار درست انتخاباتی در فضای مجازی ارائه کرد و از مردم خواست که در مورد عضویت در گروه‌های انتخاباتی با دقت بیشتری عمل کنند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: «پیکر سه جوان اهل روستای خورگام رودبار که با شدت گرفتن باران و جاری شدن سیلاب دچار سانحه شده بودند، پیدا شد.»

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش درباره برخورد با مدارس متخلف توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: «در حال حاضر میزان آب پشت سدها در استان مرکزی تهران، فارس، هرمزگان و بوشهر کمتر از حد نرمال است.»

وب‌گاه فرارو

طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه 11 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 50 و 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

مرد کارتن‌خوابی که به اتهام اسیدپاشی منجر به قتل تحت تعقیب پلیس بود، روز گذشته دستگیر شد و در اعترافاتی تکان‌دهنده از زوایای این جنایت هولناک پرده برداشت.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس بین‌الملل از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به کشور خبر داد.