شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری تسنیم

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مسابقات کسب سهمیه المپیک در ترکیه مشخص شد.

وب‌گاه تابناک

سرمربی تیم ملی پاراتیراندزی از اعزام 4 تیرانداز به بازی‌های پارالمپیک پاریس خبر داد و گفت: حق هیچ تیراندازی برای اعزام به پارالمپیک نادیده گرفته نشده و برحسب رکوردها سعی کردیم بهترین‌ها را عازم این رویداد بزرگ کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ییس پلیس آگاهی کردستان از وقوع قتل یک پیرزن دیواندره‌ای برای سرقت طلاهایش خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

داماد یک خانواده به‌خاطر اختلاف خانوادگی پدر زن خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و متواری شد.

وب‌گاه ورزش سه

محمد بیرانوند تیرانداز المپیکی در مسابقات تیراندازی جام جهانی ایتالیا در رده 28 ایستاد.

وب‌گاه تابناک

داماد یک خانواده به‌خاطر اختلاف خانوادگی پدرزن خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و متواری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بامداد امروز پنجشنبه بیست‌وچهارم خردادماه، صدای تیراندازی پی‌درپی سکوت شبانگاهی محله جنت‌آباد را درهم شکست و خیلی زود وقوع جنایتی هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد. بامداد امروز پنجشنبه بیست‌وچهارم خردادماه، صدای تیراندازی پی‌درپی سکوت شبانگاهی محله جنت‌آباد را درهم شکست و خیلی زود وقوع جنایتی هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ طولی...

خبرگزاری تسنیم

داماد یک خانواده به‌خاطر اختلاف خانوادگی پدر زن خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و متواری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از عوامل اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم در روزهای اخیر توسط پرسنل انتظامی استان به هلاکت رسیده‌اند‌.

وب‌گاه مشرق نیوز

26 کاندیدا برای شرکت در انتخابات شورای ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) در بازی‌های پاریس 2024 معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تداوم جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه و گسترش تجاوزات زمینی به شهر رفح در مرز با مصر، مقاومت فلسطین با پیاده سازی تاکتیک‌های جدید هدف قرار دادن سربازان رژیم اشغالگر و خودروهای آنها را تشدید و پس از چند ماه جنگ خسارات و تلفات دشمن را عمیق‌تر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردسته های مجروح اوباش که یکی ازآن ها هدف 6 گلوله قرار گرفته در بیمارستان های مختلف بستری شدند اما درگیری نوچه ها به مقابل بیمارستان کشید. سردسته های مجروح اوباش که یکی ازآن ها هدف 6 گلوله قرار گرفته در بیمارستان های مختلف بستری شدند اما درگیری نوچه ها به مقابل بیمارستان کشید. به گزارش عرشه آنلاین، پلیس با دستگیری 7 تن از عاملان اصلی دو گروه از اوباش که به خاطر تصاحب زمین های بدون صاحب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی تیراندازی در مطب دندانپزشکی در هریس دو نفر به قتل رسیده و قاتل خودکشی کرد. بر اساس اعلام مرکز فوریت های 110 پلیس، بعدازظهر امروز، سه‌شنبه جوانی به علت انگیزه‌های شخصی با ورود به مطب دندانپزشکی در شهر هریس، اقدام به تیراندازی به سمت دندانپزشک و همسرش و دو نفر از مراجعه کنندگان کرده است. در پی تیراندازی در مطب دندانپزشکی در هریس دو نفر به قتل رسیده و قاتل خودکشی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا ایالات متحده در راه به سوی جنگ داخلی قرار گرفته است و حضور دوباره ترامپ در کارزار انتخاباتی پیش رو زمینه تجزیه ایالتی را تشدید و تقویت خواهد کرد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان تیراندازی با اسلحه شکاری به یک واحد صنفی در شهرستان تالش خبر داد.