شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار انتظامی استان ایلام گفت: قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در ایلام دستگیر شده است. فرماندار انتظامی استان ایلام گفت: قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در ایلام دستگیر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، سردار جمال سلمانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان چرداول بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در رشته تیراندازی بعد از قرار نگرفتن در لیست نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک پاریس و انتشار تصویری مربوط به فروش سلاحش در صفحه اینستاگرامش گفت: قصد داشتم از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کنم اما پشیمان شدم.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی اهداف پروازی برای حضور در جام جهانی تیراندازی و برپایی اردوی آماده‌سازی راهی ایتالیا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از لو رفتن سند جاسوسی سفارت آمریکا در قدس اشغالی از فلسطینی ها خبر داده و بخش هایی از محتوی آن را منتشر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی تیراندازی در مدیسون، مرکز ایالت ویسکانسین ایالات متحده، حداقل 10 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند پهپادی که شب گذشته توسط حزب‌الله لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک شد، موجب ترس و وحشت بیش از 200 هزار شهرک‌نشین شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان خرم‌آباد قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عامل تیراندازی به اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع صهیونیستی اعلام کردند آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شمال فلسطین اشغالی از جمله عکا و الجلیل علیا به صدا درآمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند که انفجارهای مهیب شهر عکا در شمال فلسطین اشغالی را لرزانده است.

وب‌گاه عصر ایران

این فیلم‌ها تقریباً همیشه با تفنگ‌های سرپر، توپ‌ها و سربازانی که مانند احمق‌ها صف آرایی کرده اند، به یک باره تیراندازی می‌کنند و سپس منتظر تیراندازی دشمن هستند (که ممکن است اکنون برای ما مضحک به نظر برسد، اما در واقع دلایل موجه زیادی وجود داشت که این کار را انجام می شده و دلایل خاص خودش را داشته است)، همراه است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس جدول (12) موضوع بند (ب) تبصره (13) قانون بودجه 1403، معادل 1000 میلیارد تومان برای بخش ورزش در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه ورزش سه

دختران ملی‌پوش تیم ملی فوتسال با حضور در یک مرکز خصوصی تمرین تیراندازی کردند!

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس منطقه‌ای جامو و کشمیر گفت: در پی حمله تروریستی روز یکشنبه به اتوبوس حامل زائران معبد در منطقه ریسی در جامو و کشمیر، 9 نفر کشته و 33 زخمی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

هانیه رستمیان، تیرانداز ملی‌پوش ایران، در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی تیراندازی، در تپانچه 25 متر زنان همچنان در رده دوم جهان جای دارد و در تپانچه بادی با 9 پله صعود به رده 23 رسید.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله مبلغی گفت: شهید مطهری معتقد است که یکسری اغلال بر پای و دست مسائل بسته شده که اجازه پویایی نسبت به زمان و مکان را نمی‌دهد و باید این غل و رنجیرها برداشته شود.