شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عصر ایران

یک قلاده خرس قهوه‌ای از گونه های در خطر انقراض کشور در جاده در حال ساخت قزوین - الموت - تنکابن و حد فاصل تونل شیرکوه به روستای باغدشت در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع الموت بر اثر برخورد با خودرو های عبوری تلف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به مکاتبه و تاکید فدراسیون جهانی مبنی بر یکپارچه‌سازی کلیه فعالیت‌های تیراندازی با کمان در ایران (اعم از ورزشکاران عادی و پارا) و دستور و ابلاغ وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ضرورت برنامه‌ریزی برای رویدادهای مهم پیش‌رو، غلامرضا پارسا با حکم دکتر شعبانی‌بهار به عنوان سرپرست کمیته پارا تیراندازی با کمان انتخاب شد. انتهای پیام /

وب‌گاه عرشه آنلاین

چنین رزمایش‌هایی روابط با آذربایجان را از متخاصمانه به استراتژیک تغییر می‌دهد و به تدریج تراز قدرت را به نفع ایران تغییر می‌دهد. ارتش‌های ایران و آذربایجان هفته گذشته در چارچوب توافق همکاری نظامی که سپتامبر گذشته امضا شد، رزمایش مشترکی برگزار کردند. به گفته سرتیپ کریم چشک، معاون عملیات نیروی زمینی ارتش ایران، این رزمایش‌ها با هدف تقویت مبارزه با تروریسم و جرائم سازمان‌یافته و همچنین...

خبرگزاری تسنیم

با حکم شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، غلامرضا پارسا به‌عنوان سرپرست کمیته پاراتیراندازی با کمان فدراسیون انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در سفری بی سابقه بعد از 24 سال به کره شمالی سفر کرد و از همان ساعات اولیه روز چهارشنبه برنامه های رسمی خود را در پیونگ یانگ آغاز کرد. این سفر علاوه بر برنامه های رسمی حواشی را هم دربر داشت که به آن اشاره شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در سفری بی سابقه بعد از 24 سال به کره شمالی سفر کرد و از همان ساعات اولیه روز چهارشنبه برنامه های رسمی خود را در پیونگ یانگ آغاز کرد. این سفر علاوه بر برنامه های رسمی حواشی را هم دربر داشت که به آن اشاره شده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی از پیشرفت تیراندازی ایران در دو سال اخیر تمجید کرد و گفت: افتخار می‌کنم ورزشکارانم، مربیان موفقی در دنیا هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعدازظهر دوشنبه گذشته پلیس شهر تورنتو از طریق یک تماس تلفنی در جریان تیراندازی در ساختمانی اداری در شمال این شهر قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو ژانر بسیار متفاوت که وقتی با هم ترکیب شوند، یک ترکیب باورنکردنی و بسیار هیجان انگیز را ایجاد می کنند. از دوران اوایل صنعت سینما، این دو ژانر نمادین به نیروهای قابل توجهی در باکس آفیس تبدیل شده و مخاطبان را با داستان‌های هیجان‌انگیزشان به سمت خود کشیده و از ابتدا تا انتها توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کنند. دو ژانر بسیار متفاوت که وقتی با هم ترکیب شوند، یک ترکیب باورنکردنی و بسیار هیجان...

وب‌گاه تابناک

طبق اعلام پلیس کانادا بر 3 نفر بر اثر تیراندازی در شمال تورنتو جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

مرد جوانی که متهم است یک مرد دیگر را به ضربه گلوله از پای درآورده، حدود یک سال بعد از جنایت و زندانی شدن، برای اثبات بی‌گناهیش 2 شاهد به دادگاه آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

20 مرداد سال گذشته گزارش یک تیراندازی مرگبار در محدوده رباط کریم به پلیس اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی رامیان، گفت: با اشراف اطلاعاتی عامل اصلی این تیراندازی و راهبندان دستگیر و 2 خودرو نیز توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزازی دانشجو، فلاح پس از کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس در رشته ریکرو اظهار داشت: بالاخره بعد از تلاش و زحمت زیاد سهمیه المپیک را به دست آوردم و به آنچه می‌خواستم رسیدم. از تمام کسانی که در این مسیر من را یاری کردند تا این موفقیت را به دست آوردم از جمله فدراسیون تیراندازی با کمان و کادر فنی تشکر می‌کنم. وی ادامه داد: این سهمیه حاصل دو سال اردو‌های مداوم، اعزام‌ها...

وب‌گاه تابناک

در حاشیه دیدارهای یورو 2024 پلیس آلمان در شهر هامبورگ مجبور به شلیک به یک فرد مهاجم شد که با خود تبر و کوکتل مولوتوف حمل می‌کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرحله حذفی مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی المپیک در آنتالیای ترکیه در بخش بانوان در حالی امروز پیگیری شد که با اعلام فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، تعداد سهمیه‌های بانوان در این رقابت‌ها از سه نفر به هشت نفر افزایش پیدا کرد. مبینا فلاح، ورزشکار کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی موفق شد با نتیجه 6 بر 2 از سد کماندار قزاقستانی عبور کند و ضمن صعود...