شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه فرارو

صفحات مجازی به‌خصوص اینستاگرام تبدیل به فروشگاه بزرگ و در دسترس شده اند که فاصله آدم‌ها با آن فقط وصل شدن به اینترنت است؛ فروشگاه‌های مجازی که ته ندارند و بسیاری وقت و پول خود را ناخواسته در آن هدر می‌دهند. مخاطبانی که ساعت‌های زیاد، فقط برای سرگرمی در صفحات لباس، کفش، کیف و لوازم خانه و... می‌گردند.

وب‌گاه عصر ایران

در پی حادثه تیراندازی در یک فروشگاه مواد غذایی در آرکانزاس آمریکا سه نفر کشته و 10 تن دیگر نیز زخمی شدند. فرد مظنون این حادثه در پی تیراندازی نیرو‌های پلیس زخمی شده است. طبق آمار‌های رسمی، تا روز گذشته حداقل 234 مورد تیراندازی دسته جمعی در ایالات متحده در سال جاری رخ داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار ممنوعیت تیراندازی مرزبانان به کوله‌بران شد. نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار ممنوعیت تیراندازی مرزبانان به کوله‌بران شد. به گزارش عرشه آنلاین، محسن بیگلری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: از وزیر کشور تقاضا دارم تا جلوی تیراندازی مرزبانان به کوله‌بران را بگیرند. کوله‌بران ما همان مرزبانانی...

خبرگزاری تسنیم

«هادی» روایتی است از حضور 15 ساله امام هادی (ع) در سامرا در دوران خلافت متوکل یازدهمین خلیفه عباسی که برای مخاطب نوجوان نوشته شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: به همه توصیه می‌کنم بهتر است به جای تضعیف تیراندازان و بر هم زدن تمرکز آنها، در این زمان کوتاه باقیمانده تا المپیک در کنار آنها باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان موقع تمرین تیراندازی با سلاح شکاری باعث مرگ دردناک 2کودک خردسال شد. پسر جوان موقع تمرین تیراندازی با سلاح شکاری باعث مرگ دردناک 2کودک خردسال شد. به گزارش عرشه آنلاین، حدود ساعت 19:30عصر پنجشنبه، پسر جوانی که به تازگی یک سلاح شکاری خریده بود، به همراه دوستانش به یکی از محله‌های خلوت روستای نجم‌آباد در حوالی شهرستان نظرآباد در استان البرز رفت تا تمرین تیراندازی کند. پسر جوان...

وب‌گاه تابناک

پسر جوان موقع تمرین تیراندازی با سلاح شکاری باعث مرگ دردناک 2کودک خردسال شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر جوان موقع تمرین تیراندازی با سلاح شکاری باعث مرگ دردناک 2کودک خردسال شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ساعت 12 ظهر سه‌شنبه 7 مرداد سال 99، اهالی یکی از خیابان‌های سعادت‌آباد با شنیدن صدای شلیک چند گلوله از خانه‌ها خارج شدند.

وب‌گاه ورزش سه

هیچ کدام از کمانداران ملی‌پوش ایران موفق به حضور در مرحله نیمه‌نهایی کاپ جهانی ترکیه نشدند تا کار تیروکمان بدون کسب مدال در این دوره از مسابقات پایان یابد.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله سوم مسابقات آزاد اهداف پروازی سال 1403 با تعیین نفرات برتر به اتمام رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان نور از بازداشت اراذل و اوباش و عامل بر هم زدن نظم عمومی درمانگاه حضرت زینب (س) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین مرحله مسابقات آزاد تپانچه و تفنگ آقایان در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان طی روز‌های پنجشنبه و جمعه، 31 خرداد و اول تیر ماه در مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد. در فینال تفنگ بزرگسالان علیرضا صبیری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و ابراهیم موحدیان موفق به کسب مدال نقره شد. همچنین مجتبی خاکی در رده سوم ایستاد. در بخش جوانان و نوجوانان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین مرحله مسابقات آزاد تپانچه و تفنگ آقایان در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان طی روز‌های پنجشنبه و جمعه، 31 خرداد و اول تیر ماه در مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد. در فینال بزرگسالان تپانچه جواد فروغی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و امیر جوهری خو نایب قهرمان شد. همچنین رضا قراگوزلو نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. در بخش تپانچه...

خبرگزاری تسنیم

مرحله سوم مسابقات آزاد اهداف پروازی سال 1403 با تعیین نفرات برتر به اتمام رسید.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله دوم مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه آقایان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.