شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عصر ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه این تیراندازی خسارت جانی نداشته و ماموران موفق به شناسایی و دستگیری هر دو متهم این پرونده شدند گفت: از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

3 نفر بر اثر تیراندازی در هریس جان باختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی اعلام کرد که تیراندازی در هریس منجر به قتل 2 فرد شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این حادثه تیراندازی متاسفانه همسر دندانپزشک و یک نفر از مراجعه کنندگان به علت اصابت گلوله فوت کرده و 2 نفر دیگر مجروح شدند. ضارب نیز بعد از این اقدام خودکشی کرده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام مرکز فوریت های 110پلیس، بعد از ظهر امروز، سه شنبه جوانی به علت انگیزه‌های شخصی با ورود به مطب دندانپزشکی در شهر هریس، اقدام به تیراندازی به سمت دندانپزشک و همسرش و دو نفر از مراجعه کنندگان کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سرویس امنیت فدرال روسیه امروز - سه‌شنبه - اعلام کرد سرویس‌های اطلاعاتی اوکراین در حمله تروریستی مرگبار به سالن کروکوس در حوالی مسکو که در ماه مارس رخ داد، دست داشتند.

خبرگزاری تسنیم

عملیات بیت‌المقدس 7 با هدف گرفتن ابتکار عمل از ارتش عراق در حمله به خطوط پدافندی ایران، با طرح‌ریزی قرارگاه کربلای سپاه در 22 خرداد 1367، در محور شلمچه و پنج‌ضلعی درحالی اجرا شد که دمای هوا به بالای 55 درجه هم می رسید.

خبرگزاری تسنیم

شناگر جوان کشور به‌عنوان نماینده کمیته ملی المپیک ایران جهت حضور در شصت‌وچهارمین نشست بین‌المللی سفیران جوان المپیک راهی یونان شد.

وب‌گاه ورزش سه

برخی از ورزشکارانی که در المپیک 2020 توکیو توانستند موفق ظاهر شوند، سه سال بعد نتوانستند حتی جواز حضور در المپیک پاریس را به دست اورند چه برسد به این که بخواهند از عنوان قبلی خود دفاع کنند.

خبرگزاری دانشجو

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو_ علی جوادی_ هر یک از 6 کاندیدای ریاست جمهوری که روی صندلی نفر اول قوه مجریه بنشیند، باید فردی را مسئول ورزش کشور کند. مقوله‌ای که با وجود بودجه اندک نسبت به بسیاری از وزارتخانه ها، حاشیه‌هایی فوق العاده در ذات خود دارد که نگاه رسانه‌ها را روی آن متمرکز کرده است. فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال به عنوان پرحاشیه‌ترین فدراسیون ورزشی بی تردید دغدغه اول ورزش است....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

تیم ریکرو کشورمان جهت حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان و آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک، بامداد پنجشنبه راهی ترکیه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که یورش‌های شبانه روزی نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری، همزمان با جنگ وحشیانه ارتش اشغالگر علیه نوار غزه ادامه دارد، بامداد امروز منابع خبری فلسطینی از شهادت 4 جوان به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نزدیکی شهر کفر نعمه در غرب رام الله خبر دادند. اداره کل امور مدنی (غیرنظامی) وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که چهار جوان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگنده‌های آمریکایی انگلیسی باز هم بخشی از خاک یمن را هدف قرار دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شنیده بودم که کشور شما کشور گل و بلبل است اما در این دو روزه اصلا صدای بلبل نشنیدم. گل هم در آمریکا بیش‌تر داریم. ولی راجع به تمدن باستانی شما بی‌اطلاع نیستم. حالا هم از هجومی که مردم در روز ورودم در فرودگاه به من آوردند می‌ترسم به خیابان‌های شما بروم. می‌ترسم با این قدِ درازم، زیر دست و پا له بشوم...