شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی آمل گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر تیراندازی و درگیری در یکی از مناطق شهرستان، بررسی موضوع خبر به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی آمل گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر تیراندازی و درگیری در یکی از مناطق شهرستان، بررسی موضوع خبر به صورت ویژه در دستور کار ماموران این...

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی آمل گفت: 2 نفر از اراذل و اوباش مسلح که اقدام به تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان آمل کرده بودند، دستگیر شدند. سرهنگ مجید باقری افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر تیراندازی و درگیری در یکی از مناطق شهرستان، بررسی موضوع خبر به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. وی تصریح کرد: ماموران پاوا (پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا) با تقویت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای خبر دادند که در پی وقوع طوفان در ایالت تگزاس آمریکا 5 نفر جان خود را دست داده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی آمل گفت: 2 نفر از اراذل و اوباش مسلح که اقدام به تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان آمل کرده بودند، دستگیر شدند.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی کازرون: ماموران تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات تخصصی عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال گزارش داد که تفنگداران نیروی دریایی آمریکا و فیلیپین تمرینات نظامی «خطرناکی» را در جزایر نزدیک تایوان برگزار کرده‌اند، تمریناتی که سربازان در آن پیاده‌شدن از بالگرد، آماده‌سازی مسلسل‌های غیرمسلح و تحت‌نظر گرفتن مناطقی که انتظار می‌رود نبرد در آن‌ها اتفاق بیفتد را تمرین کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بسیاری از فدراسیون ها، اتحادیه ها و انجمن های بین المللی منطقه ای، قاره ای، جهانی و کمیته های المپیک و فدراسیون های ملی بسیاری از کشورها با ارسال پیام های جداگانه ای ضمن ابراز همدردی، شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند.

وب‌گاه ورزش سه

روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان تکذیبیه‌ای در ارتباط با تصویر جعلی منتسب به یکی از ورزشکاران این فدراسیون، به شرح ذیل منتشر کرد:

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان تکذیبیه‌ای در ارتباط با تصویر جعلی منتسب به یکی از ورزشکاران این فدراسیون، به شرح ذیل منتشر کرد:

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد شیشه ای در یک اقدام تکان دهنده سه مامور پلیس و یک شهروند را به گلوله بست و به قتل رساند. مرد شیشه ای در یک اقدام تکان دهنده سه مامور پلیس و یک شهروند را به گلوله بست و به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، مرد مسلح که در اقدامی جنون‌آمیز سه مأمور پلیس و یک رهگذر را در شرق تهران به قتل رسانده و خودش نیز کشته شده بود، مدتی قبل گوشی تلفن همراه گران‌قیمتش را فروخته بود تا با آن سلاح بخرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال جان باختن شهروندی که در جریان درگیری مسلحانه پلیس و شرور مسلح زخمی شده بود، جان باخته‌گان این حادثه به 4 نفر رسید. در جریان این درگیری مسلحانه، 3 مامور پلیس به شهادت رسیده و شرور مسلح کشته شده بود به دنبال جان باختن شهروندی که در جریان درگیری مسلحانه پلیس و شرور مسلح زخمی شده بود، جان باخته‌گان این حادثه به 4 نفر رسید. در جریان این درگیری مسلحانه، 3 مامور پلیس به شهادت رسیده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال جان باختن شهروندی که در جریان درگیری مسلحانه پلیس و شرور مسلح زخمی شده بود، جان باخته‌گان این حادثه به 4 نفر رسید. در جریان این درگیری مسلحانه، 3 مامور پلیس به شهادت رسیده و شرور مسلح کشته شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به علت اختلافات ملکی و با به راه انداختن نزاع و درگیری دسته جمعی به دلیل اختلافات ملکی مرگ 3 برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به علت اختلافات ملکی و با به راه انداختن نزاع و درگیری دسته جمعی به دلیل اختلافات ملکی مرگ 3 برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرد جوان که بعد از درگیری با چندتن از اهالی روستا آن‌ها را مقابل چشم پلیس به قتل رسانده بود دستگیر شد.