شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ "، قلمرو فرادریایی فرانسه تحت تأثیر ناآرامی‌های جدی است که تا به حال منجر به خسارات فراوان و چندین کشته شده است. امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه حالا برای حل این بحران به منطقه سفر کرده است. وی پس از بدترین ناآرامی‌ها در 40 سال اخیر وارد خاک فرادریایی فرانسه در کالدونیای جدید شد. ماکرون روز پنجشنبه...

وب‌گاه ورزش سه

تیم ریکرو بانوان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان در کره جنوبی رکورد ایران در بخش تیمی را شکست.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان در کره جنوبی رکورد ایران در بخش تیمی را شکست.

خبرگزاری تسنیم

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مرحله دوم کاپ جهانی در کره‌جنوبی مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات‌های خود علیه اشغالگران صهیونیستی به ویژه در جبالیا در شمال نوارغزه و در رفح در جنوب آن ادامه داده و سربازان اسرائیلی و خودروهای آنها را هدف قرار می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز به صورت گسترده مناطق مختلف نوار غزه را زیر آتش گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی منطقه الزوایده واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. بمباران پناهگاه آوارگان فلسطینی در منطقه الزوایده واقع در مرکز غزه دست کم 10 شهید از جمله یک زن باردار برجای گذاشت. بمباران خانه‌های مسکونی در منطقه الفالوجا واقع در شمال نوار غزه نیز چندین شهید و زخمی برجای گذاشت. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه فرارو

ماموران انتظامی گلوگاه با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران پس از دستگیری عاملین اصلی این درگیری، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را نیز در مدتی کمتر از 12 ساعت در شهر فیروزکوه شناسایی و با انجام هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری یک عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی به سمت اماکن خصوصی از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به علت اختلافات ملکی و با به راه انداختن نزاع و درگیری دسته‌جمعی به‌دلیل اختلافات ملکی، مرگ 3برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به دلیل اختلافات ملکی، مرگ 3 برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان به دلیل اختلاف مالی سه برادر را به قتل رساند. مرد جوان به دلیل اختلاف مالی سه برادر را به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به دلیل اختلافات ملکی، مرگ 3 برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به علت اختلافات ملکی مرگ 3 برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان