شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری تسنیم

3 مامور پلیس در درگیری با یکی از ارازل و اوباش در شرق تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصاد اروپا ممکن است دوباره وضعیتی بحرانی پیدا کند. قاره سبز در شرایطی آرام‌آرام از شوک ناشی از جنگ اوکراین خارج می‌شود که خطر گسترش جنگ و افزایش تنش در سطح اروپا این بخش از جهان را تهدید می‌کند. ترور نخست‌وزیر اسلواکی می‌تواند به مثابه سکته دوم اقتصاد اروپا باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله علی کورانی عاملی، پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت درگذشت.

وب‌گاه الف

با کسب دو سهمیه دیگر در رشته تنیس روی میز، تعداد سهمیه‌های کاروان ورزشی ایران در المپیک 2024 پاریس به 34 رسید.

خبرگزاری تسنیم

داور تیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی کره جنوبی قضاوت می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

بر اثر این تیراندازی در شهر فونیکس در آریزونای آمریکا این کودک 6 ماهه زخمی شد. پلیس توانست پیش از آتش‌سوزی، نوزاد مجروح را از ساختمان خارج و او را به بیمارستان منتقل کند.

وب‌گاه ورزش سه

با درخشش بی‌نظیر ملی‌پوشان تنیس‌روی‌میز ایران، تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک کشورمان برای حضور در رقابت‌های 2024 پاریس به عدد 34 رسید.

خبرگزاری تسنیم

با کسب دو سهمیه دیگر در رشته تنیس روی میز، تعداد سهمیه‌های کاروان ورزشی ایران در المپیک 2024 پاریس به 34 رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پس از 5 روز درگیری پراکنده در امتداد مرز مورد مناقشه افغانستان و پاکستان موسوم به «خط دیورند»، مقامات دو کشور در «پکتیا» به میز مذاکره آمدند. «خراسان دایری» گزارش داد همزمان با این نشست، جرگه مشترک بزرگان محلی هر دو کشور نیز در گذرگاه مرزی «خرلاچی» تشکیل جلسه داد و نتیجه دور اول مذاکرات موفقیت‌آمیز بوده است. بر اساس این گزارش، قرار است این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حملات نظامیان صهیونیست علیه مناطق مختلف کرانه باختری طی بامداد امروز ادامه داشته و باعث متشنج شدن اوضاع در این بخش شده است.

وب‌گاه عصر ایران

تاکنون مشخص نیست که چند نفر در این تیراندازی دخالت داشتند و هیچ مظنونی در این رابطه بازداشت نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری هفت عامل تیراندازی غیرمجاز در عملیات ضربتی ماموران پلیس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مقابله با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه یکی از مطالبات مردم است که با قاطعیت در کشور توسط پلیس ادامه پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.