شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جام جهانی تیراندازی از 12 تا 23 اردیبهشت ماه در باکو جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود و تیم ایران نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که به مرکز تجاری تیراندازی کرده بود خبر داد و گفت: شرور سابقه دار در مخفیگاهش دستگیر شد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو با ماده میکس تیمی تپانچه از پنج‌شنبه 13 اردیبهشت آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

جام جهانی تیراندازی از چهارشنبه، 12 اردیبهشت ماه در باکوی جمهوری آذربایجان آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات پلیس کارولینای شمالی خبر دادند در جریان تبادل آتش برای دستگیری یک متهم فراری در شهر شارلوت، 4 مامور پلیس کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند. اداره پلیس شارلوت اعلام کرد این متهم فراری با مشاهده ماموران پلیس در محل اقامتش، شروع به تیراندازی کرد که در جریان این تیراندازی، علاوه بر کشته و زخمی شدن 8 مامور پلیس، متهم نیز در حیاط پشتی خانه مورد اصابت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو با ماده میکس تیمی تپانچه از پنج‌شنبه 13 اردیبهشت آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه افسر پلیس در حادثه تیراندازی در کارولینای شمالی آمریکا کشته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حادثه تیراندازی در کارولینای شمالی، سه افسر پلیس کشته شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ بختیاری، در خصوص عملیات بیت المقدس و تداوم جنگ پس از آن، گفتگویی انجام داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای اظهار داشت: نهم اردیبهشت‌ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت‌آباد بلافاصله مأموران کلانتری 167 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت‌آباد در محل مشخص شد که سارقان درون...

وب‌گاه خبر آنلاین

سارقان حرفه ای و سابقه دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت آباد دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت کشور روسیه امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله شبه‌نظامیان به یک پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در منطقه کاراچای - چرکس در قفقاز شمالی، 2 افسر پلیس کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر 2 سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری 167 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند. فرمانده انتظامی شهرستان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی ضمن رد و تکذیب شایعه واگذاری زمین های تنیس این مجموعه به رشته تیراندازی با کمان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

در حالی که پیش‌بینی‌های غیررسمی فعلا کسب یک یا نهایتا 2 مدال طلا در المپیک را برای کاروان ایران متحمل می‌داند، اما هوش مصنوعی با پیش‌بینی غافل‌گیرانه معتقد است ایران در پاریس بین 5 تا 9 مدال می‌گیرد و امیرحسین زارع نخستین طلای کاروان کشورمان را به گردن خواهد آویخت.