شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر میراث فرهنگی درباره نقش رشته تیراندازی در ظرفیت گردشگری ورزشی گفت: تیراندازی ظرفیت خوبی برای گردشگری ورزشی دارد و 4 هزار تک تیرانداز دختر و پسر حرفه‌ای داریم. منبع: ایسنا

وب‌گاه عرشه آنلاین

شروری که در فرحزاد تهران اقدام به تیراندازی کرده بود توسط پلیس دستگیر شد. شروری که در فرحزاد تهران اقدام به تیراندازی کرده بود توسط پلیس دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که در جریان یک درگیری در محله فرحزاد اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که در جریان یک درگیری در محله فرحزاد اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسابقه «اس بی اس» یا نیروی عملیات ویژه دریایی، رقابت کلاه سبز‌های ارتش جمهوری اسلامی را به تصویر می‌کشد. در قسمت اول «اس بی اس»، 150 تکاور نیروی دریایی با هم رقابت می‌کنند که پس از گذراندن مراحل مختلف، 9 نفر به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد. از بین این 9 نفر، 6 نفر منتخب نهایی خواهند بود که در سه تیم 2 نفره رقابت را تا روز پایانی در آیتم‌های رئال...

وب‌گاه خبر آنلاین

اراذل و اوباش که در فرحزاد تهران اقدام به تیراندازی کرده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت پسری که با ضربه‌های هولناک دمبل مادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: پسر سنگدل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از قتل مادرش، دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی طی درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو_ با گذشت 204 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، به سست‌تر شدن پایه‌های این رژیم تروریست دست نشانده غرب منجر شده است، تعداد شهدای مردم مظلوم غزه از ابتدای این عملیات از مرز 34 هزار و 400 نفر گذشته است. بر اساس آمار اعلام شده از وزارت بهداشت غزه، از این تعداد حدود 25 هزار نفر شامل زنان و کودکان می‌شوند...

وب‌گاه الف

در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نسرین شاهی و ساره جوانمردی در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند و به مدال طلا و برنز دست یافتند.

وب‌گاه عصر ایران

مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران 3 روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وب‌گاه فرارو

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، دو نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه مسابقات جام جهانی پاارتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش پاراتیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P 2، کلاس SH 1، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع 8 نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند. در مرحله فینال که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با 239.7 امتیاز...

وب‌گاه خبر آنلاین

دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی شدند.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوشان پاراتیراندازی ایران موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز در رقابت‌های جام جهانی شدند.

وب‌گاه ورزش سه

بانوان ملی پوش تیراندازی جانبازان و توان یابان در ماده تپانچه بادی جام جهانی کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوشان تیراندازی جانبازان و توان‌یابان در جام جهانی کره‌جنوبی موفق به کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز شدند.