یک‌شنبه 8 مهر 1403

تیم تکواندو مس کرمان به مقام سوم لیگ برتر کشور رسید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تیم تکواندو مس کرمان به مقام سوم لیگ برتر کشور رسید

کرمان - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان گفت: با اعلام فدراسیون تکواندو کشور، ادامه مسابقات لیگ برتر تکواندو برگزار نخواهد شد و بر اساس اعلام جدول پایانی این مسابقات از سوی فدراسیون، تکواندوکاران مس کرمان بر سکوی سومی این مسابقات قرار گرفتند.

سعید قرایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون تکواندو کشورمان با اعلام این خبر افزود: بر اساس توافق صورت گرفته و جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته هفتم از دور برگشت و با احتساب مسابقات باقی مانده، تیم های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن بطور مشترک قهرمان و تیم های پاس ناجا و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان نایب قهرمانان لیگ برتر معرفی شدند و تیم مس کرمان نیز در رده سوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب جوانان شایسته تیم تکواندو مس کرمان در پایان این فصل از مسابقات لیگ برتر با قرار گرفتن در مکان سوم عنوان بسیار خوبی را در پایان این فصل از رقابت ها از آن خود کردند و جام برنزی رقابت های این فصل لیگ برتر تکواندو کشور را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کردند.

وی بیان کرد: موفقیت تیم تکواندو مس کرمان در کنار دیگر موفقیت های تیم های مس، سال خوبی را در کسب افتخار برای باشگاه مس کرمان رقم زده است که امیدواریم این افتخارات با تصمیم گیری در رابطه با مسابقات تیم های فوتبال مختلف باشگاه مس کرمان در این فصل، کامل تر شود.

تیم تکواندو مس کرمان از 11مسابقه انجام گرفته خود در این رقابت ها چهار پیروزی، سه تساوی و چهار شکست و 15 امتیاز را ثبت کرده است.

*س_برچسب‌ها_س*